برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه در سمنان

14:22 - 18 مرداد 1394
کد خبر: ۶۵۷۵۰
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مرحله مقدماتی‌ سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده‌های قوه قضائیه و اعضای شورای حل اختلاف در رشته های قرائت، ترتیل، تفسیر و حفظ برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان حجت السلام والمسلمین محمد قاسم عین الکمالی با اشاره به تاثیرات قرآن در زندگی فردی و کاری انسان گفت: بدون تردید یکی از بزرگترین نعمتهای خداوند به انسان از باب تفکر قرآن است.

 وی افزود: حقیقتا قرآن یک حبل المتین بسیار مطمئن است که یک سوی آن به دست با عنایت و کفایت حضرت حق و سمت دیگر آن به بندگان خدا اتصال دارد و هرکس که به این نعمت الهی متصل شد میتواند راه کمال را طی کند.

عین الکمالی با اشاره به توصیف قرآن از زبان امیرالمومنین علی (ع) گفت: خداوند متعال قرآن را با 3 حکمت و فلسفه نازل کرده است اینکه انسان قرآن را بیاموزد در آن تدبر کند و بوسیله قران شفاء پیدا کند . 

گفتنی است در مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه که به صورت شهرستانی برگزار می‌شود تعداد 230 نفر از کارکنان قضائی و اداری دادگستری، اعضای شوراهای حل اختلاف و خانواده‌های ایشان ثبت نام کرده اند که نفرات برتر به مراحل استانی، منطقه ای و کشوری راه خواهند یافت.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *