آغاز پیش ثبت‌نام سفرهای عتبات عالیات/ شروع اعزام‌ها از 24 شهریورماه

11:33 - 18 مرداد 1394
کد خبر: ۶۵۶۹۵
خبرگزاری میزان: مدیرکل عتبات و عالیات سازمان حج زیارت از آغاز پیش ثبت نام سفرهای عتبات عالیات از فردا؛ 19 مرداد خبر داد.
آغاز پیش ثبت‌نام سفرهای عتبات عالیات/ شروع اعزام‌ها از 24 شهریورماهمحسن نظافتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان با اشاره به آغاز پیش ثبت نام سفر به عتبات عالیات از فردا اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، متقاضیان این سفرهای زیارتی می توانند از ساعت 9 دوشنبه 19 مرداد تا ساعت 16 روز یکشنبه 25 مرداد برای ثبت نام به سامانه www.atabat.haj.ir   مراجعه کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان باید توجه داشته باشند که بعد از ثبت درخواست پیش ثبت نام باید کد رهگیری دریافت کنند.

به گفته مدیرکل عتبات و عالیات سازمان حج زیارت بعد از پایان یافتن مدت زمان تعیین شده برای پیش ثبت نام روز دو شنبه 26 مرداد قرعه کشی برای نهایی شدن اسامی افرادی که در سامانه مذکور نام‌نویسی کرده اند آغاز خواهد شد.

نظافتی با بیان اینکه متقاضیان اعزام به این سفر معنوی می توانند روز سه شنبه از نتایج نهایی اعزام ها مطلع شوند، تصریح کرد: افرادی که اقدام به ثبت نام کرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه عتبات از نتیجه و زمان ثبت نام قطعی  کاروان ها مطلع شوند.

وی درباه تاریخ دقیق اغاز اعزام افراد به عتباب عالیات نیز گفت: افرادی که اعزام آنها قطعی می شود بعد از ثبت نام در کاروان ها از تاریخ 24 شهریورماه تا  30 آبان ماه امسال راهی این سفرها خواهند شد.

مدیرکل عتبات و عالیات سازمان حج زیارت در پاسخ به این سئوال که آیا افرادی که در دوره‌های قبل اقدام به نام نویسی کرده اند، اما به هر دلیلی اقدام به ثبت نام در گروه ها نکرده اند نیز می توانند بدون قرعه کشی عازم این سفر شوند؟ اظهار کرد: اسامی این افراد از سامانه پیش ثبت نام حذف شده است و در صورت تمایل باید دوباره در سامانه مذکور برای طی مراحل پیش ثبت نام، نام نویسی کنند. همچنین متقاضیان به این سفر معنوی توجه داشته باشند، افرادی که ثبت نام گروهی 35 نفره می کنند، اما برخی از اعضای گروه از سفرمنصرف شوند و تعداد افراد متقاضی به کمتر از 25 نفر برسد، گروه مذکور در قرعه کشی شرکت داده نخواهند شد و از مرحله قرعه کشی حذف می شود.

نظافتی در خاتمه از همه افرادی که تمایل به اعزام به این سفر معنوی را دارند درخواست کرد تا در مدت زمان تعیین شده فرایند پیش ثبت نام را انجام دهند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *