انتقاد مردم از سرفاصله زیاد قطارها در ادامه خط 3 مترو تهران/ اعلام نام ایستگاه های برتر به انتخاب شهروندان

11:00 - 20 مرداد 1394
کد خبر: ۶۵۵۹۷
خبرگزاری میزان: رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان این که گزارش های مردمی حاکی از انتقاد مردم از سرفاصله زیاد قطارها در ادامه خط 3 مترو تهران است، گفت: بر خلاف این خط گزارش های مردمی حاکی از رضایت شهروندان از ایستگاه های اکباتان ارم سبز و شهید کلاهدوز است.
انتقاد مردم از سرفاصله زیاد قطارها در ادامه خط 3 مترو تهران/ اعلام نام ایستگاه های برتر به انتخاب شهروندان/ تولیدی دوشنبهاقبال شاکری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی میزان،با بیان این که معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حال وارد کردن 150 ناوگان به خطوط مترو تهران، اظهار کرد: برخی از شهروندان نسبت به بالا بودن سرفاصله قطارها در ایستگاه های ادامه خط 3 مترو تهران انتقاد دارند و این عدد را حتی تا 20 دقیقه گزارش کرده اند.

وی با اشاره به این که معاونت حمل و نقل و ترافیک معتقد است این سرفاصله ها از میزانی که گزارش شده کمتر است، عنوان کرد: امیدواریم با ورود این ناوگان جدید شاهد کاهش سرفاصله ها در این خط باشیم.

رئیس کمیته عمران شورای شهر با تاکید بر پیگیری این موضوع از معاونت حمل و نقل اذعان کرد: بر اساس گزارش های مردمی در ایستگاه های اکباتان ارم سبز و شهید کلاهدوز رضایت شهروندان بالا اعلام شد اما در ادامه خط 3 هنوز رضایت شهروندان بر اساس این گزارش ها تأمین نشده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *