هاآرتص: ایران برای یک یهودی آمریکایی ویزا صادر کرد

18:17 - 17 مرداد 1394
کد خبر: ۶۵۵۶۲
خبرگزاری میزان : روزنامه صهیونیستی هاآرتص مدعی شد که ایران برای یک یهودی آمریکایی ویزا صادر کرده است.

به گزارش به نقل از تسنیم، روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نقل از نیویورک تایمز مدعی شد که ایران در ماه گذشته برای نشریه یهودی دیلی فوروارد یک ویزای خبرنگاری صادر کرده است. طبق این گزارش درخواست ویزا دو سال قبل برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده بود.

نیویورک تایمز در ادامه نوشت: به نظر می‌رسد این اقدام بخشی از تلاش‌های ایران برای تاثیرگذاری بر جامعه یهودیان آمریکا در راستای حمایت از توافق هسته‌ای است.

ایران اعلام کرده است که این ویزا 30 روزه بوده اما دیلی فوروارد اعلام کرده که این ویزا تنها برای هفت روز بوده است. این نشریه بدون اشاره به نام خبرنگار خود اعلام کرد که وی از ایران به آمریکا بازگشته است.

جین ایزنر، سردبیر این نشریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: توافق با ایران از اهمیت زیادی برای یهودیان آمریکا برخوردار است و ما خبرنگار خود را به ایران فرستادیم تا نگاهی عینی و عمیق به طرز تفکر ایرانی‌ها درمورد توافق پیشنهادی، آمریکا و اسرائیل داشته باشیم.

وی در ادامه این بیانیه اعلام کرد که پس از دو سال مذاکره با دولت ایران این فرصت فراهم شد و ما منتظر ارائه این گزارش عینی در وبسایت و نشریه طی هفته آتی هستیم.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *