گرشاسبی: منتظر بودجه هستیم تا فعالیت نقل‌وانتقالاتی خود را آغاز کنیم/ ویسی در پیکان می‌ماند

12:04 - 14 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۲۷۳۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: عبدالله ویسی در تیم می‌ماند و او گزینه اصلی هدایت پیکان برای فصل آینده است.

حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه آیا فعالیت خود را در نقل‌وانتقالات آغاز کرده‌اند یا خیر، اظهار داشت: فعلا فعالیت خود را شروع نکردیم و در حال بررسی شرایط بودجه خودمان هستیم. مطمئنا به محض اینکه بودجه ما از سوی مسئولان مشخص شود، کار را شروع می‌کنیم. ما امسال یک بودجه معمولی و یک تیم معمولی داریم.

وی درباره اینکه تکلیف سرمربی و کادرفنی تیم فوتبال پیکان چه خواهد شد، گفت: عبدالله ویسی در تیم می‌ماند و او گزینه اصلی هدایت پیکان برای فصل آینده است. به زودی تکلیف او را هم مشخص می‌کنیم، اما مانع اصلی ما فعلا مشخص نبودن بودجه است. وقتی مشخص شود تکلیف سرمربی هم مشخص می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد پیشنهاداتی که برای سعید واسعی به دست این باشگاه رسیده، تصریح کرد: تا الان فقط دو پیشنهاد برای واسعی به دست ما رسیده که یکی از فولاد خوزستان و دیگری از استقلال است. مسئولیت مذاکره با مشتریان واسعی برعهده محمدرضا طهماسبی، سرپرست تیم است و او گزارش نهایی کار را به من خواهد داد.

گرشاسبی در خصوص بازیکنانی که جذب می‌کنند، عنوان کرد: ما فعلا لیست خرید از سرمربی تیم نگرفتیم و منتظر مشخص شدن تکلیف بودجه هستیم. مطمئنا براساس توان باشگاه خرید‌های لازم را انجام می‌دهیم.

وی در پایان در مورد جدایی شهریار مغانلو از پیکان خاطرنشان کرد: او یک پیشنهاد از پرتغال دارد. مغانلو بندی در قراردادش دارد که براساس آن اپر پیشنهاد خارجی داشته باشد می‌تواند با پرداخت ۴۰ درصد از قراردادش با آن تیم به پیکان از جمع ما جدا شود. به نظر می‌رسد مغانلو قصد دارد این بند را فعال کند و ما هم نامه‌نگاری و مکاتبات لازم را در این خصوص انجام داده‌ایم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *