رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استاندار خوزستان: این استان از نظر ابتلاء به کرونا در شرایط هشدار قرار دارد

22:02 - 12 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۲۴۰۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار خوزستان با بیان اینکه مسافرت‌ها عامل مهمی در انتشار بیماری کرونا هستند، گفت: خوزستان از نظر ابتلاء به کرونا، در شرایط هشدار قرار دارد.
استاندار خوزستان :غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در استان خوزستان جهت مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: خوزستان از نظر ابتلاء به کرونا، در شرایط هشدار قرار دارد.
 
وی با بیان اینکه هنوز ویروس کرونا ریشه‌کن نشده است، افزود: شهروندان همچنان باید استفاده از ماسک، عدم برگزاری تجمعات، عدم حضور در مکان‌های عمومی پرتردد و شست وشوی مرتب دست‌ها را مدنظر داشته باشند. 

شریعتی با اشاره به تعطیلات چند روز اخیر و مسافرت‌های صورت گرفته، بیان داشت: مسافرت‌ها عامل مهمی در انتشار بیماری کرونا هستند، شهروندان باید برای قطع زنجیره انتقال این بیماری خطرناک از انجام مسافرت‌های غیرضروری پرهیز کنند. 
 
استاندار خوزستان با بیان اینکه وضعیت شیوع کرونا در استان‌های همجوار خوزستان مناسب نیست، تصریح کرد: در فصل پاییز احتمال گسترش بیماری کرونا با همزمانی آنفلوآنزا وجود دارد لذا دانشگاه‌های علوم پزشکی استان در حال برنامه‌ریزی هستند  تا مشکل خاصی در این بازه زمانی متوجه سلامت مردم نشود. 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *