مدیر شبکه پویا: نمایش زن بدون حجاب در کنار محارم براساس استفتا بوده است

12:28 - 12 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۲۲۸۰
مدیر شبکه پویا در رابطه با انتقاد وارد شده به محتوای یکی از پویانمایی‌های پخش شده در این شبکه توضیح داد و گفت: پویانمایی بچه‌های ساختمان گل‌ها یکی از سریال‌های بسیار موفق در زمینه سبک زندگی اسلامی ایرانی به خردسالان است.

- به دنبال انتقاد یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی به پویانمایی «بچه‌های ساختمان گل‌ها» که از شبکه پویا در حال نمایش است، مدیر این شبکه در توییتر توضیحاتی ارائه داد.

کامل نبودن حجاب یکی از شخصیت‌های این پویانمایی در محیط خانه دلیلی شد تا یکی از کاربران نسبت به این اتفاق واکنش نشان دهد و آن را فتح بابی برای نمایش اندرونی خانه‌ها بداند.

این انتقاد توضیحات رییس شبکه پویا را به دنبال داشت؛ «محمد سرشار» در حساب توییتری خود با دفاع از این پویانمایی نوشت: «سریال پویانمایی بچه‌های ساختمان گل‌ها یکی از سریال‌های ایرانی بسیار موفق در زمیته آموزش سبک زندگی اسلامی ایرانی به خردسالان زیر ۶ سال است. نمایش زن بدون حجاب در کنار محارم براساس استفتا بوده و گزارش‌های خانواده‌ها نشان می‌دهد حسنا کوچولو توانسته یک شخصیت محبوب برای خردسالان باشد.»

مدیر شبکه پویا: نمایش زن بدون حجاب در کنار محارم براساس استفتا بوده است


برچسب ها: تویتر شبکه پویا

ناشناس
|
-
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
0
استفتای رهبری در منع تصاویر بی حجاب در پویانمایی ها صریح و واضح است اما آقایان حاضر به اطاعت نیستند اما دم از دیانت و انقلابی گری هم می زنند. شتر سواری دولا دولا نمی شود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *