رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

صدور ۹۰ هزار سند مالکیت کاداستری در استان فارس

9:00 - 08 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۰۷۹۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان فارس از صدور ۸۹ هزار و ۴۴۷هزار سند مالکیت کاداستری در این استان خبر داد و گفت: در همین بازه زمانی ۶۵ هزار و ۸۲۰ استعلام از دفاتر اسناد رسمی استان به ادارات ثبت اسناد و املاک تابعه استان ارسال شده که به همه آن‌ها به صورت الکترونیکی بررسی و پاسخ داده شده است.

صدور ۹۰ هزار سند مالکیت کاداستری در استان فارس

سید مهدی هاشمی در گفت‌وگو با میزان گفت: در راستای انجام بهینه مصوبات سازمانی و در مسیر نیل به اهداف مندرج در برنامه ششم توسعه مبنی بر تثبیت مالکیت‌ها از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه تعداد ۸۹ هزار و ۴۴۷ فقره سند مالکیت کاداستری در ادارات تابعه این اداره کل در سراسر استان صادر و تحویل متقاضیان شده است.
 
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان فارس افزود :با توجه به نقش مهم مستند سازی املاک و اراضی رسیدگی به درخواست‌های مراجعین در سریع‌ترین زمان ممکن، صدور و تسلیم اسناد مالکیت کاداستری به مالکین را مهم‌ترین اولویت خود می‌دانیم.

وی بیان داشت: از اسناد مالکیت کاداستری صادر شده طی پنج ماهه ابتدایی سال جاری بالغ بر ۴۳ هزار و ۵۰۰ سند سهم مناطق پنجگانه ثبت شیراز می‌باشد که در این ادارات صادر و به مالکین تسلیم شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس افزود: همچنین در همین مدت تعداد ۶۵ هزار و ۸۲۰ استعلام از دفاتر اسناد رسمی استان به ادارات ثبت اسناد و املاک تابعه استان ارسال گردیده که به همه آنها به صورت الکترونیکی بررسی و پاسخ داده شده است.

وی ادامه داد: در خصوص انجام خلاصه معاملات الکترونیک نیز از ابتدای سالجاری تا پایان مردادماه تعداد ۵۷ هزار و ۳۷۷ خلاصه معامله از دفاتر اسناد بصورت الکترونیکی دریافت شده که تمام آن‌ها بررسی و ثبت شده اند.

برچسب ها: فارس کاداستر ثبت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *