آذری مدیرعامل باشگاه سپاهان می‌شود

15:42 - 03 شهريور 1399
کد خبر: ۶۴۹۹۲۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شنیده می‌شود توافقات لازم برای مدیرعاملی سعید آذری در باشگاه سپاهان انجام شده است.

- باشگاه سپاهان اصفهان بعد از رفتن مسعود تابش بدون مدیرعامل است و منوچهر نیکفر، رییس هیئت مدیره این باشگاه سرپرستی سپاهان را برعهده گرفته است.

همانطور که از مدت‌ها پیش هم این شایعه به گوش می‌رسید، شنیده می‌شود توافقات لازم برای مدیرعاملی سعید آذری در باشگاه سپاهان اصفهان بین او و مدیریت کارخانه فولاد مبارکه انجام شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا آخر هفته یا اوایل هفته بعد او به عنوان مدیرعامل جدید سپاهان معرفی می‌شود.

آذری پس از جدایی از ذوب‌آهن فصل گذشته را در باشگاه فولاد خوزستان سپری کرد و به همراه جواد نکونام توانستند برای این تیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بگیرند. در این میان، برخی از هواداران ذوب‌آهن هم که خاطرات خوشی از دوران حضور آذری به عنوان مدیرعامل در این باشگاه دارند خواستار بازگشت او شدند، اما آذری اعلام کرده تا زمانی که برخی افراد در ذوب‌آهن حضور داشته باشد به این باشگاه بازنمی‌گردد.

با این همه، آذری اخیرا جلسه‌ای با عظیمیان، مدیرغامل کارخانه فولاد مبارکه داشته تا برای سال آینده مدیرعامل باشگاه سپاهان شود. شنیده می‌شود نتیجه این جلسه مثبت بوده و از حالا باید آذری را مدیرعامل سپاهان بدانیم. البته در این میان که مسئله هم وجود دارد؛ آن هم این است که اگرچه آذری قراردادش با فولاد به اتمام رسیده، اما دوست دارد با رضایت مدیران این مجموعه جدا شود و این نیاز به هماهنگی بیشتر بین طرفین دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *