تشییع پیکر مطهر ۳۰ شهید غواص مازندرانی

10:46 - 15 مرداد 1394
کد خبر: ۶۴۹۵۷
خبرگزاری میزان: تشییع پیکر مطهر ۳۰ شهید غواص مازندرانی صبح امروز از رامسر آغاز شد و پیکرهای مطهر این شهدا در همه شهرستان‌های غاین استان تشییع خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی ، پیکرهای 30 شهید غواص خط شکن کربلای 4 صبح امروز در رامسر آغاز و سپس در شهرهای تنکابن و شیرود تشییع می‌شود که پیکرهای این شهدا عصر امروز همچنین در شهرهای نشتارود، عباس آباد ،سلمانشهر و کلارآباد تشییع می‌شود.

سرهنگ پاسدار سید موسی حسین‌نژاد فرمانده سپاه ناحیه بابلسر در مورد آخرین جزئیات از تشییع شهدا در این استان گفت: امروز صبح پیکر های مطهر ۳۰ شهید غواص وارد مازندران شدند. که بر این اساس پیک‌های مطهر ۱۰ شهید غواص در شرق استان و پیکرهای مطهر ۲۰ شهید غواص در غرب مازندران تشییع می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه بابلسر، با بیان اینکه پیکرهای مطهر ۲۰ شهید غواص پس از ورود به غرب مازندران با استقبال مردمی از رامسر تا محمودآباد تشییع می‌شوند، گفت: کاروان پیکرهای مطهر این شهدای گرانقدر پس از تشییع و برگزاری مراسم شب وداع در محمود آباد به شهرهای دیگر استان در غرب مازندران اعزام می‌شوند.کاروان پیکرهای مطهر ۱۰ شهید غواص برای تشییع به سمت آمل و پیکرهای مطهر ۱۰ شهید غواص دیگر صبح روز شنبه هفدهم مرداد ماه وارد بابلسر و با برگزاری مراسم دسته روی و سینه زنی در این شهرستان تشییع می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه بابلسر، بیان کرد: ستاد استقبال از پیکرهای مطهر ۱۰ شهید غواص امروز پنجشنبه پانزدهم مرداد با حضور فرماندار، امام جمعه و مدیران اداره تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دفتر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و به دبیری سپاه ناحیه بابلسر در فرمانداری بابلسر تشکیل جلسه خواهد داد.

/انتهای پیام



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *