لزوم جلوگیری از اشتغال اتباع خارجی غیرقانونی در بوشهر

3:50 - 15 مرداد 1394
کد خبر: ۶۴۸۹۹
دسته بندی: سیاست
خبرگزاری میزان: فرماندار شهرستان بوشهر گفت: از اشتغال اتباع خارجی غیرقانونی در بوشهر جلوگیری شود.
به گزارش ، حسن ابراهیمی  در نشست تعیین تکلیف وضعیت واحدهای صنفی بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور رسیدگی به محلات جنوبی شهر بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های مهمی در این زمینه داریم.

وی به برخی از مشکلات اصناف در این مناطق اشاره کرد و افزود: یکی از دغدغه‌های اساسی ما مربوط به محلات جنوبی بوشهر است و ساخت و سازهای غیرقانونی در این منطقه صورت گرفته که باید با آنها برخورد و از ادامه این روند جلوگیری شود.

فرماندار شهرستان بوشهر خواستار برخورد قانونی با افراد قانون‌شکن شد و تصریح کرد: هم‌اکنون در سطح مناطق جنوبی شهر بوشهر ۸۵۰ واحد صنفی فعال است که یا مجوز ندارند و یا اینکه مدت مجوز آنها پایان یافته است.

ابراهیمی خواستار تسریع در تعین تکلیف این واحدها شد و افزود: لیست مشخصات کامل این واحدها باید مشخص شده و مسیر قانونی در این زمینه طی شود و این وضعیت ساماندهی شود.

وی همچنین بر لزوم جلوگیری از اشتغال اتباع خارجی غیرقانونی در بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: اشتغال این افراد که بدون مجوز وارد کشور شده‌اند مشکلاتی را ایجاد می‌کند که باید از واگذاری زمین به این افراد جلوگیری شود.

فرماندار شهرستان بوشهر تصریح کرد: اتباع خارجه که بدون مجوز وارد کشور شده‌اند نباید به کارگیری شوند و اشتغال و اسکان این افراد غیرقانونی است و باید اقدامات مناسب در این زمینه صورت گیرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *