رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۲ شرور مسلح در رودبار جنوب بازداشت شدند

14:39 - 29 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۴۳۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از دستگیری دو نفر از اشرار مسلح که به سمت خودروی پلیس تیراندازی کرده بودند خبر داد.

- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از دستگیری دو نفر از اشرار مسلح که به سمت خودروی پلیس تیراندازی کرده بودند خبر داد و گفت: از متهمان یک قبضه سلاح جنگی و مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

حامد عمرانی اظهار داشت: شامگاه گذشته پس از کسب گزارشی مبنی بر اینکه سوداگران مرگ قصد انتقال یک محموله مواد مخدر را از پهنای جغرافیایی استان کرمان را دارند، دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری اعضای این باند صادر گردید.

وی گفت: بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان رودبار جنوب اقدام به برپایی ایست و بازرسی در یکی از محور‌های مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان به جنوب کرمان (منطقه جازموریان) نمودند؛ که به محض ورود خودروی اشرار مسلح به ایست وبازرسی اقدام به تیراندازی به سمت خودروی پلیس می‌نمایند و از محل متواری می‌شوند.

این مقام قضایی گفت:در ادامه ماموران انتظامی رودبار جنوب طی یک سری اقدامات پلیسی محل اختفای خودروی اشرار مسلح را در یکی از روستای‌های این شهرستان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و با حفظ رعایت مسائل امنیتی دو نفر از اشرار مسلح را که در یک خانه مسکونی مخفی شده بودند را بازداشت می‌نمایند.

دادستان رودبار جنوب گفت: در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه مقادیری فشنگ و ۱۳۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از متهمان کشف و ضبط شده است.

عمرانی گفت: در این رابطه پرونده‌ای در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب تشکیل شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *