شکست برابر کره‌جنوبی راه قهرمانی را دشوار کرد

10:06 - 14 مرداد 1394
کد خبر: ۶۴۶۷۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
خبرگزاری میزان: محمود افشاردوست پس از شکست تیم ایران مقابل کره‌جنوبی گفت: با این شکست راه ایران برای رسیدن به قهرمانی سخت‌تر شد اگرچه همچنان نسبت به این مهم امیدوار هستیم.
دبیر فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی با اشاره به شکست تیم "ب" والیبال ایران مقابل کره جنوبی در مرحله دوم رقابتهای قهرمانی آسیا اظهارداشت: پذیرفتن این شکست برای همه سخت است چه برسد برای خود مربیان و بازیکنان تیم که طی دیدارهای گذشته هیچ شکستی نداشتند و دیدار برابر کویت، قزاقستان، چین تایپه و تایلند را با پیروزی سه بر صفر تمام کرده بودند.

وی تصریح کرد: اما به هر حال یک طرف هر دیداری باخت است و تیمی که عملکرد ضعیف تر داشته باشد یا بازی را دست کم بگیرد متحمل آن می شود. اینکه عامل باخت تیم "ب ایران مقابل کره جنوبی چه بود باید توسط اعضای کادر فنی آنالیز شود اما به نظر می رسید بعد از گیم اول، بازیکنان در سایر گیم ها خطای زیادی به خصوص در زدن سرویس داشتند.

دبیر فدراسیون والیبال با اشاره به خاطر رقم خوردن این نتیجه، صعود ایران به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا در گرو پیروزی برابر استرالیا در دیدار روز پنجشنبه است، گفت: اگر ایران مقابل کره جنوبی پیروز می شد، برای صعود به نیمه نهایی باید به مصاف ژاپن می رفتیم که دیدار با آن به مراتب از رقابت با استرالیا راحت تر است. در هر صورت شکست مقابل کره جنوبی کار و راه ایران برای رسیدن نیمه نهایی و بعد از آن فینال و  قهرمانی سخت تر  کرد اگرچه همچنان نسبت به این مهم و دستیابی به آن امیدواریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *