پرواز‌های خارجی چه زمانی از سر گرفته می‌شوند؟

15:17 - 21 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۵۸۳۲
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: شرکت‌های هواپیمایی در حال مذاکره و دریافت مجوز برای از سرگیری پرواز‌های خارجی است.

پرواز‌های خارجی چه زمانی از سر گرفته می‌شوند؟ - ایسنا نوشت: مقصود اسعدی سامانی درباره از سرگیری پرواز‌های خارجی گفت: شرکت‌های هواپیمایی مانند ایران‌ایر برای پرواز به میلان، رم و مادرید در حال مذاکره و دریافت مجوز هستند و مذاکراتی را با آلمانی‌ها نیز آغاز کردند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی افزود: به نظر می‌رسد برای از سرگیری پرواز‌های اروپایی به ویژه به سه مقصد مذکور، مجوز‌های لازم دریافت شده و احتمالا تا اول سپتامبر یعنی ۱۱ شهریور ماه این پرواز‌ها از سرگرفته می‌شود.

وی درباره شرایط پرواز‌های خارجی در حال مذاکره اعلام کرد: قطعا همه کشور‌ها پروتکل‌های بهداشتی خاص خودشان را دارند و این پرواز‌ها به صورت مسافری، اما با رعایت شرایط بهداشتی و پروتکل‌ها این کشور‌ها از سر گرفته خواهد شد و می‌توان به در اختیار داشتن تست منفی PCR کرونا برای مسافران و دیگر شرایط اشاره کرد.

سامانی تاکید کرد: قطعا همه مردم شرایط کلی درباره شیوع ویروس کرونا و چگونگی انجام از سرگیری این پرواز‌ها را می‌دانند و هر کشوری نیز متناسب با شرایط خودش و دیگر کشور‌ها اقدام به اعمال شرایط بهداشتی میکند؛ بنابراین مردم خودشان باید قبل از خرید بلیط شرایط را مطالعه کنند و از آن خبر داشته باشند. ایرلاین‌ها نیز موظفند قبل از فروش بلیط این شرایط و پروتکل‌ها را به اطلاع مسافران برسانند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *