ادامه اجرای طرح کانون‌های درون مدرسه‌ای در سال تحصیلی آینده

16:26 - 13 مرداد 1394
کد خبر: ۶۴۵۲۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش گفت: همچنین طرح کانون های درون مدرسه ای که توسط وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شده است، در تابستان اجرا و در طول سال تحصیلی 94-95 ادامه خواهد داشت.

ادامه اجرای طرح کانون‌های درون مدرسه‌ای در سال تحصیلی آینده
به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، مهرزاد حمیدی در میزگردی که با حضور وزیر آموزش و پرورش برای پاسخ به سئوالات روسای آموزش و پرورش سراسر کشور برگزار شد، در پاسخ به سئوالات مطرح شده درباره اقدامات انجام شده در جهت نشاط هر چه بیشتر در مدارس توضیح داد.

وی اظهار کرد: امسال سعی داریم 2 کلاس 45 دقیقه برای نشاط بخشی دانش آموزان داشته باشیم. در سال گذشته نیز با اجرای المپیاد درون مدرسه ای 3.5 میلیون دانش آموز را تحت پوشش این طرح داشتیم که به صورت مدرسه محور فعالیت کردند.

معاون تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورشدر ادامه اظهار کرد: از اول مهرماه ورزش صبحگاهی و مراسم آغازین مدارس اجرا خواهد شد، همچنین طرح کانون های درون مدرسه ای که توسط وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شده است، در تابستان اجرا و در طول سال تحصیلی 94-95 ادامه خواهد داشت.

حمیدی بیان کرد: در این کانون ها فعالیت هایی را پیش بینی کرده ایم که با همکاری روسا و با محور مدرسه و دانش آموز آنها را اجرائی می کنیم.







ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *