رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مسئولان موسسات به تعهدات خود در برابر مردم عمل کنند

1:15 - 13 مرداد 1394
کد خبر: ۶۴۲۹۸
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: صادقی گفت: مسئولان مؤسسات و شرکت‌هایی که تعهداتی به مردم دارند، در موعد مقرر به تکالیف و وعده‌های خود عمل کنند.
مسئولان موسسات به تعهدات خود در برابر مردم عمل کنندبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری خراسان رضوی، غلامعلی صادقی در گردهمایی مسولان قضایی خراسان رضوی اظهار کرد: با اجرای قانون آئین دادرسی جدید کیفری از ابتدای تیر ماه سال جاری شاهد تغییر و تحولاتی در حوزه قضایی بودیم و این قانون دارای نوآوریها و تأسیسات جدیدی است که باید تبیین شود.

وی افزود: برای اجرای قانون نیازمند زیرساختهایی مانند آموزش ضابطین هستیم و به ویژه در بخش نوآوری ها، نظرات متعددی در استنباط و اجرای نظرات وجود دارد که امری طبیعی است.

وی خاطر نشان کرد: هر چند مسائل، مشکلات و کمبودها در حال پیگیری و رفع است اما در هر صورت ما مکلف به اجرای قانون هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد خاطر نشان کرد: وظیفه ذاتی ما اجرای دقیق قانون و حمایت از حقوق فردی و اجتماعی است و ان شا الله در همین راستا گام برخواهیم داشت.

صادقی افزود: در استان خراسان رضوی به ویژه در داخل مجموعه قضایی استان شاهد تعامل و هماهنگی بسیارخوبی هستیم که قابل تقدیر است. 

دادستان عمومی و انقلاب مشهد خاطر نشان کرد: پس از تغییرات مدیریتی در سطح استان خراسان رضوی شاهد پویایی خوبی در سطح حوزه‌های قضایی هستیم و اجرای احکام قاطع در ملأعام موجب بازدارندگی و پیشگیری از وقوع بسیاری از جرایم شده و زمینه‌های رضایت مردم و مسئولان را فراهم آورده است.

وی از مسئولان مؤسسات و شرکت هایی که تعهداتی به مردم دارند خواست تا در موعد مقرر به تکالیف و وعده های خود عمل کنند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *