افزایش کشفیات مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

23:20 - 12 مرداد 1394
کد خبر: ۶۴۱۱۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با اشاره به افزایش کشفیات مواد مخدر گفت: دشمن به استان سیستان و بلوچستان و بخصوص شهرستان سراوان نگاه ویژه ای دارد تا با استفاده از غفلت مردم و مسئولین به کشور ورود پیدا کرده و اهداف خود را عملی کند.
به گزارش گروه حقوقی قضایی به نقل از دادگستری سیستان حجت الاسلام و المسلمین حمیدی در مراسم تودیع و معارفه دادستان شهرستان سراوان مهمترین عامل امنیت در استان را وحدت و همدلی و درصحنه بودن مردم و ریش سفیدان دانست و استان سیستان و بلوچستان را به تنگه احد تشبیه کرد و اظهار کرد: همانگونه که عده ای از مسلمانان در جنگ عهد به مسئولیت خود عمل نکردند و موجب شکست ظاهری مسلمانان شدند ، اگر ما نیز در این استان به وظایف خود عمل نکنیم و اقدامات پیشگیرانه امنیتی را انجام ندهیم امنیت کشور به خطر می‌افتد.

وی با مقایسه امنیت داخلی کشورمان با کشورهای همسایه  و اشاره به فعالیت گروه های افراطی در این کشورها  که موجب برادرکشی و به خطر افتادن کیان اسلام می شود گفت: دشمن به استان سیستان و بلوچستان و بخصوص شهرستان سراوان نگاه ویژه ای دارد تا با استفاده از غفلت مردم و مسئولین به کشور ورود پیدا کرده و اهداف خود را عملی کند.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به فرهنگ میهمان نوازی مردم استان گفت: هوشیار عمل کنید تا دشمن نتواند از این فرهنگ سوء استفاده کند؛ چراکه در میان اتباع بیگانه ای که به مردم پناه می آورند، ممکن است عوامل نفوذی دشمن وجود داشته باشند که امنیت کشور را هدف گرفته اند.

وی در ادامه با اشاره به افزایش کشفیات در زمینه ی مواد مخدر از تلاش نیروهای انتظامی ، سپاه ، مرزبانی و سربازان گمنام امام زمان (عج) تقدیر و تشکر کرد و از آن ها خواست تلاش خود را مضاعف کنند تا شاهد امنیت پایدارتری در کشور باشیم.

حمیدی ضمن اشاره به دایر بودن دادسرای نظامی درسه شهرستان زاهدان ، چابهار و ایرانشهر اظهار کرد: احداث دادسرای نظامی در شهرستان های سراوان و زابل نیز در درستور کار قرار دارد.

 در پایان این جلسه از زحمات حسن چهکندی دادستان سابق شهرستان سراوان تقدیرو به جای وی مهدی جاج محمدی به عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *