نوراللهی: همه بازیکنان پرسپولیس پیشنهاد دارند/ این قهرمانی نتیجه تلاش یک ساله بود

15:42 - 05 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۰۹۰۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیمی که چهار سال پیاپی قهرمان لیگ برتر می‌شود و فینال آسیا رفته قطعاً بازیکنانش پیشنهاد دارند.

احمد نوراللهی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در نوزدهمین دوره لیگ برتر، اظهار داشت: ابتدا خداراشکر می‌کنم که توانستیم برای چهارمین بار پیاپی لیگ برتر شویم. بازی با نفت مسجدسلیمان برای ما یک شب به یادماندنی بود و خوشحالیم که توانستیم یک بار دیگر دل هواداران را شاد کنیم؛ این نتیجه تلاش و زحمات یک سال و دو ماه بچه‌ها است.

وی درباره وضعیت پرداختی‌ها به بازیکنان پرسپولیس، گفت: مشکلات مالی خصوصاً در پرسپولیس همیشه وجود داشته است. امیدواریم بتوانند این مشکلات را برطرف کنند، چون ما لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی را در پیش داریم و بازیکنان نیاز دارند که پول بگیرند تا مشکلات‌شان برطرف شود و انگیزه بگیرند. امیدوارم شرایطی به وجود بیاید تا مشکلات زودتر حل شود و با روحیه عالی به استقبال بازی‌های باقی مانده برویم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه بشار رسن گفته احتمال دارد از این تیم جدا شود، تصریح کرد: بشار متاسفانه این فصل پولی نگرفته و او قطعاً پیشنهادات خوبی از تیم‌های قطری دارد، اما امیدواریم که بماند. ماندن او هم بستگی به حل مشکلات و عملکرد مدیران دارد. اکثر بازیکنان پیشنهادات خوبی دارند؛ به هر حال تیمی که چهار سال پیاپی قهرمان لیگ برتر می‌شود و فینال آسیا رفته قطعا بازیکنانش پیشنهاد دارند. امیدواریم که همه بمانند به شرطی که مدیریت و باشگاه بتوانند مشکلات را حل کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *