تشييع و خاکسپاري 38 شهيد غواص و گمنام در خوزستان

16:24 - 11 مرداد 1394
کد خبر: ۶۳۹۱۲
خبرگزاری میزان: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از خاکسپاری پیکر مطهر 38 شهید غواص و گمنان در این استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری میزان، عبدالرضا فرجیان گفت: پیکر مطهر 38 شهید که شامل  هفت شهید غواص و 31 نفر از شهیدان گمنام هشت سال دفاع مقدس استٰ 16 مرداد وارد منطقه دوکوهه اندیمشک و محل عملیات فتح‌المبین می‌شوند.

وی با بیان این مطلب که این مراسم  با حضور رزمندگان و عموم مردم دوکوهه برگزار می‌شود، ادامه داد: 17 مرداد پیکر مطهر شهدا به سمت شهرهای اندیمشک، شوشتر، دزفول و باوی حرکت داده خواهند شد و همچنین 19 مرداد مراسم وداع با شهدا در شهرستان اهواز برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: مراسم تشییع پیکر 38 شهید دفاع مقدس، 20 مرداد همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) در اهواز برگزار خواهد شد.

فرجیان با بیان این مطلب که پیکر پاک شهدای غواص که سه نفر از آنان از دزفول هستد به این شهرستان منتقل و در آنجا به خاک سپرده می‌شود، مطرح کرد: پیکر مطهر چهار شهید غواص اهواز نیز در قطعه شهدای این شهرستان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

وی با بیان اینکه محل خاکسپاری پیکر پاک شهدای گمنام نیز در برخی نقاط شهر اهواز و شهرستان ها تعیین شده است، افزود: پیکر هشت شهید گمنام در پارک جزیره اهواز، 2 شهید در پارک ساحلی کیانپارس، 2 شهید در پایگاه پدافند هوایی، 2 شهید در مینوشهر، 5 شهید روبروی مسجد جامع خرمشهر، 2 شهید در بلوار قدس اهواز و 2 شهید در شهر بستان خاکسپاری می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه امکان تغییر در برنامه‌ریزی انجام شده وجود دارد، گفت: محل خاکسپاری هشت شهید دیگر نیز توسط سردار محمد باقرزاده، مسئول کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح مشخص خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *