زیدان: دوست دارم در رئال بمانم اما در فوتبال نمی‌دانید چه اتفاقی خواهد افتاد

19:18 - 28 تير 1399
کد خبر: ۶۳۸۶۹۰
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید نسبت به ادامه حضورش در این تیم اطمینان ندارد.

- زین‌الدین زیدان که اخیراً موفق شد پس از سه سال رئال مادرید را به عنوان قهرمانی لالیگا اسپانیا برساند، احتمال جدایی‌اش از این تیم در پایان فصل جاری را رد نکرد.

این سرمربی فرانسوی که در سال ۲۰۱۸ پس از به قهرمانی رساندن رئال مادرید در سه فصل متوالی لیگ قهرمانان اروپا از سمت سرمربیگری این تیم کنار رفت و در سال ۲۰۱۹ بار دیگر هدایت کهکشانی‌ها را برعهده گرفت، در این مدت شایعه حضورش روی نیمکت یوونتوس به جای ماسیمیلیانو آلگری مطرح بود.

زیزو در آستانه دیدار فردا شب (یکشنبه) شاگردانش مقابل لگانس در هفته پایانی فصل جاری لالیگا، در پاسخ به این پرسش که «آیا فصل بعد هم روی نیمکت رئال مادرید خواهد بود یا خیر؟»، گفت: کسی نمی‌داند چه اتفاقی قرار است، بیفتد. من با رئال مادرید قرارداد دارم و دوست دارم در این تیم باشم، اما در فوتبال شما نمی‌دانید چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد.

سرمربی ۴۸ ساله رئال مادرید در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: در فوتبال اوضاع از یک روز به روز بعد می‌تواند تغییر کند. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

زیدان بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱ برای یوونتوس بازی می‌کرد و با این تیم دو بار فاتح اسکودتو شد و یکبار هم به فینال لیگ قهرمانان رسید. گفته می‌شود مدیران باشگاه یوونتوس نسبت به استخدام زیزو علاقه‌مند هستند.

قرارداد کنونی زیدان با رئال مادرید تا سال ۲۰۲۲ اعتبار دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *