معاون وزیر کشور: شهرداری‌ها در شناسایی اراضی برای طرح اقدام ملی مسکن کمک می‌کنند

9:15 - 28 تير 1399
کد خبر: ۶۳۸۴۳۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون وزیرکشور با بیان اینکه شهرداری‌ها در شناسایی اراضی واجد شرایط اجرای طرح اقدام ملی مسکن در محدوده شهر‌ها با وزارت راه و شهرسازی همکاری خواهند کرد،گفت:اطلاع رسانی گسترده در خصوص بسته‌های تشویقی اجرای طرح اقدام ملی مسکن، از دیگر برنامه‌های مجموعه مدیریت شهری خواهد بود.
مهدی جمالی نژادمهدی جمالی‌نژاد در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به روند همکاری شهرداری‌ها در زیرمجموعه وزارت کشور در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن اظهارداشت: با توجه به توان و ظرفیت شهرداری‌ها به ویژه کلانشهر‌های کشور، در شناسایی اراضی واجد شرایط اجرای طرح اقدام ملی مسکن در محدوده شهر‌ها با وزارت راه و شهرسازی همکاری خواهند کرد.

وی افزود: اطلاع رسانی گسترده در خصوص بسته‌های تشویقی اجرای طرح اقدام ملی مسکن با هدف تشویق و ترغیب سرمایه گذاران و انبوه سازان بخش خصوصی برای ورود به اجرای پروژه‌های این طرح از دیگر برنامه‌های مجموعه مدیریت شهری خواهد بود.

معاون وزیرکشور یادآور شد: در محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری نیز شهرداری‌ها علاوه بر اعمال تخفیفات و تسهیلات لازم برای نوسازی واحد‌های مسکونی خودمالکی، نسبت به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی از جمله بهسازی و آسفالت معابر، احداث بوستان‌های محله ای، تعریض و تملک و آزادسازی و نظایر آن اقدام می‌کنند.
 
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *