الهامی: مهم‌ترین امتیاز فصل را از سپاهان گرفتیم/ قلعه‌نویی: همه چیز دست ما بود، اما باز هم تنبیه شدیم

22:49 - 27 تير 1399
کد خبر: ۶۳۸۳۴۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در حساس‌ترین مقطع فصل با سپاهان بازی کردیم و مهم‌ترین امتیاز فصل را از حریف گرفتیم.

- امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تراکتور صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*خیلی خوشحالم بار دیگر به تبریز شهر اولین‌ها و پرشورها آمدم. به تراکتور و ساکت الهامی تبریک می‌گویم. نمی‌دانم از نظر فنی چه بگویم. همه چیز دست ما بود، اما بازیکنانم وظایف خود را روی گل‌های که خوردیم، انجام ندادند. توپی را که علی قربانی گل نکرد، من در این چهل سال که در فوتبال هستم، ندیده بودم. فوتبال مثل زندگی است، اول تنبیه می‌کند و بعد درس می‌دهد.

*ما جزو تیم‌هایی هستیم که بعد از کرونا فوتبال خوبی بازی می‌کنیم. روی گل احسان حاج‌صفی هم به وظیفه‌ای که به هافبک دفاعی‌ تیم‌مان داده بودیم عمل نکردند. حاج‌صفی هم یک بازیکن شاخص است و می‌تواند نتیجه را تغییر دهد که این کار را نیز کرد. گل اول را برخلاف جریان بازی خوردیم. بعد از گل اولی هم که زدیم، همه چیز دست ما بود، ولی از فرصت‌ها استفاده نکردیم. بعد هم روی اشتباه بچگانه خطا دادیم و گل خوردیم. به نظرم به لحاظ کیفیت فوتبالی خوب هستیم، ولی برایم قابل هضم نیست چرا توپ قربانی گل نشد. اول فکر کردم آن توپ گل شده است، اما وقتی دیدم بازیکنانم خوشحالی نمی‌کنند فهمیدم گل نشده است!

*بازهم تبریک می‌گویم. این باخت هم مسئولیتش با من است. بچه‌ها زحمت‌شان را کشیدند. به غیر از یک کاشته تیم حریف نزدیک دروازه ما نشد. برای من قابل هضم نیست که چرا آن توپ علی قربانی و بقیه فرصت‌ها گل نشدند. همان‌طور که گفتم فوتبال اول تنبیه می‌کند و بعد درس می‌دهد. ما مثل بازی با پارس و سایپا تنبیه شدیم. مقصر همه این‌ها هم من هستم و بچه‌ها نهایت تلاش‌شان را کردند.

همچنین ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل سپاهان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*این برد را به هواداران تراکتور تقدیم می‌کنم. ان‌شاءالله بتوانیم دوباره کنار هم این بردها را جشن بگیریم. بازی در حساس‌ترین موقع فصل بود که امتیازاتش می‌توانست مهمترین امتیازات فصل باشد. ما بهتر از حریف شروع کردیم و فکر می‌کنم گل حریف آفساید بود. بعد هم جریان بازی تغییر کرد و گل را زمانی خوردیم که اصلاً انتظارش را نداشتیم. خوشبختانه در بهترین زمان ممکن هم گل دوم را زدیم.

*در نیمه دوم می‌دانستیم سپاهان بدون حوصله بازی می‌کند و بازی مستقیم انجام می‌دهد. برنامه‌ ما این بود که حریف را وادار کنیم به بازی مستقیم روی بیاورد و به نظرم  اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های دوم و سوم را هم بزنیم، ولی در این بازی استرس و تمرکز حرف اول و آخر را می‌زد. جا دارد به قلعه‌نویی بابت تیم باکلاس‌ و خوبش تبریک بگویم. پیروزی مقابل تیم‌های قلعه‌نویی سخت است،‌ مخصوصاً اگر آن تیم سپاهان باشد. فکر می‌کنم در ادامه راه این سه امتیاز به ما بسیار کمک خواهد کرد.

*خیلی حرف‌هاست که می‌خواهم بزنم، ولی الان نمی‌خواهم این حرف‌ها را بزنم. این سه چهار هفته بگذرد بعد تشکر می‌کنم از هوادارانی که بازیکنان و زنوزی را در این مدت تنها نگذاشتند، ولی آخر فصل حرف‌هایی است که می‌زنم. برخی‌ها الان شیطنت‌هایی می‌کنند، ولی اگر مشکل من و زنوزی هستیم، اجازه دهند این چند هفته هم بگذرد، چون بعد از مدت‌ها تیم در شرایطی قرار دارد که می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد. حق مردم آذربایجان بیشتر از این‌هاست.

*قطعاً توانمندی بچه‌های ما روی ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور تک است. تیم وقتی گل می‌زند روی داشته‌هاست. الان داشته‌های ما همین است. البته موقعیت‌های دیگری هم داشتیم، ولی خوشحالم بچه‌ها الان در شرایط آزاد فوتبال بازی می‌کند و از فشار خارج شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *