کنگره 12 هزار شهید استان از سال 1395 به سال 1396 موکول شد

10:07 - 11 مرداد 1394
کد خبر: ۶۳۷۴۲
خبرگزاری میزان: مسئول حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: در تلاش هستیم اجرای کنگره 12 هزار شهید استان را از سال 1395 به سال 1396 موکول، تا در زمان برگزاری کنگره شهدا مقداری از سایت دهکده توسط مسئولین محترم کشوری و استانی رونمایی و بهره برداری شود.
به گزارش ، جبرئیل هوشمند مسئول حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی از بهره‌برداری پروژه دهکده مقاومت تا دوسال آینده خبر داد که از اوایل ماه مبارک رمضان شروع به کار کرده است و گفت: ساخت پروژه دهکده مقاومت و یادمان شهید باکری و شهدای استان از عمده کارهایی مهمی که از سه سال گذشته آغاز و پیگیری شد و پیشرفت چندانی نداشته که دلیل آن تغییر کاربری آن از یادمان به دهکده مقاومت بود.

هوشمند ادامه داد: در سایت دهکده مقاومت قریب به 40 مجموعه فرهنگی پیش بینی شده است که جوانان استان و گردشگرانی که از نقاط مختلف کشور به عنوان مهمان وارد استان می شوند می توانند از این مجموعه های فرهنگی و دفاع مقدس بازدید و بهره معنوی ببرند.

وی اظهار کرد: از جمله مجموعه های فرهنگی کاروان راهیان نور است، چون آذربایجان غربی جزو 7 استانی محسوب می شود که از دو سال پیش میزبان زائرانی از مناطق مختلف کشور است و این زائران می‌توانند از این مجموعه فرهنگی دهکده مقاومت بهره‌مند شوند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی در خصوص یادمان شهید باکری گفت: این یادمان نیز یکی از سایت‌های اصلی این مجموعه است که در این پروژه رونمایی شده و به علت ارتفاع بالای آن دور نمای خوبی خواهد شد.

وی تصریح کرد: یادمان شهدای آذربایجان غربی به دهکده مقاومت تغییر کاربری و عملیات اجرایی دهکده مقاومت به اداره کل مسکن و شهرداری ارومیه انتقال یافته است. اجرای پروژه دهکده مقاومت، توسط شرکت مهندسی نیرو از اوایل ماه مبارک رمضان شروع به کار کرده است.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این پروژه با مشارکت شهرداری محترم ارومیه و سپاه شهدا اجرا خواهد شد، افزود: در تلاش هستیم اجرای کنگره 12 هزار شهید استان را از سال 1395 به سال 1396 موکول، تا در زمان برگزاری کنگره شهدا مقداری از سایت دهکده توسط مسئولین محترم کشوری و استانی رونمایی و بهره برداری شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *