مصدوم شدن 2 نفر در زلزله سیرچ کرمان/ آماده باش امداد هوایی

19:00 - 09 مرداد 1394
کد خبر: ۶۳۳۵۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: 2 نفر مصدوم در زلزله 5.5 ریشتری در سیرچ گزارش شده است که در حال دریافت خدمات درمانی هستند و اکنون امداد هوایی نیز در حال آماده باش قرار دارد تا در صورت نیاز به منطقه اعزام شود.
به گزارش گروه اجتماعی ، حمیدرضا رشیدی نژاد افزود: پیرو وقوع زلزله 5.5 ریشتری در ساعت 14 و 36 دقیقه و 29 ثانیه امروز در منطقه سیرچ ستاد هدایت عملیات بحران در دانشگاه علوم پزشکی کرمان تشکیل شد.

وی تصریح کرد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه ستاد هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی کرمان در محل مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی این دانشگاه به ریاست معاون درمان دانشگاه تشکیل شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: تیم های ارزیاب و نیروهای امدادی مرکز فوریت های پزشکی نیز به منطقه اعزام شدند تا منطقه را از نظر خسارت و تلفات احتمالی مورد ارزیابی قرار دهند.

رشیدی نژاد خاطرنشان کرد: پیرو فعال شدن ستاد عملیات بحران دانشگاه تمامی اورژانس های بیمارستانی و پیش بیمارستانی در وضعیت آماده باش قرار گرفتند.

وی بیا بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه هفت دستگاه آمبولانس به منطقه اعزام شدند، بیان کرد: امداد هوایی نیز در حال آماده باش قرار دارد تا در صورت نیاز به منطقه اعزام شود.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *