یوفا برنامه جدید بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا را اعلام کرد

21:04 - 28 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۹۸۷۸
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
اتحادیه فوتبال اروپا برنامه بازی‌های باقیمانده فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را اعلام کرد.

- اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به طور رسمی اعلام کرد بازی‌های باقیمانده از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ‌های ۷ و ۸ آگوست (۱۷ و ۱۸ مرداد) برگزار خواهد شد. محل برگزاری بازی‌های این مرحله هنوز مشخص نیست، هرچند ممکن است کشور پرتغال میزبان بازی‌های این مرحله باشد.

هچنین بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی به صورت تک‌حذفی در چهار روز متوالی و در تاریخ‌های ۱۲ تا ۱۵ آگوست (۲۲ تا ۲۵ مرداد) برگزار می‌شود. دو ورزشگاه دالوز و ژوزه آوالاده واقع در پرتغال میزبان بازی‌های این دور خواهند بود.

دو دیدار مرحله نیمه‌نهایی هم در تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ آگوست (۲۸ و ۲۹ مرداد) و دیدار فینال در تاریخ ۲۳ آگوست (۲ شهریور) در ورزشگاه دالوز برگزار خواهند شد.

طبق اعلام یوفا در صورت تساوی در وقت قانونی بازی، بازی به وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی کشیده خواهد شد تا برنده مشخص شود.

قرعه‌کشی دور یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها نیز در تاریخ ۱۰ جولای (۲۰ تیر) در مقر یوفا واقع در شهر نیون سوئیس برگزار خواهد شد.

طبق اعلام یوفا، بازی‌های مرحله انتخابی فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ قهرمانان اروپا از تاریخ ۸ آگوست (۱۸ مرداد) به صورت تک‌بازی شروع خواهد شد. بازی‌های مرحله پلی‌آف، اما همچنان به صورت رفت و برگشت خواهد بود.

باز‌های مرحله گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا نیز در تاریخ ۲۰ و ۲۱ اکتبر (۲۹ و ۳۰ مهر) آغاز و در تاریخ‌های ۸ و ۹ دسامبر (۱۸ و ۱۹ آذر) به پایان خواهد رسید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *