اجرای حکم اعدام سه متجاوز به عنف در ملاءعام

13:36 - 07 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۹۴۱
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: شاکرمی با اعلام خبر اجرای حکم اعدام 3 متجاوز به عنف در شهر کرج، گفت: حکم اعدام این سه شیطان صفت صبح امروز در ملاءعام اجرا شد.
اجرای حکم اعدام سه متجاوز به عنف در ملاءعام«حاجی رضا شاکرمی» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان در تشریح جزئیات این ماجرا گفت: این سه متجاوز به عنف که دو نفر آنها مجرد و یکی از آنها متاهل بوده در قالب مسافرکش، زنی را که کارمند یکی از شرکت‌های کرج بود سوار ماشین می‌کنند و او را به بیابان‌های اطراف کرج و هشتگرد می‌برند. 

وی افزود: این زن برای اینکه رهایش کنند، هرچه پول و طلا به همراه داشته به این سه نفر می‌دهد ولی آنها اعتنایی نکرده و او را به طرز فجیعی مورد تجاوز قرار می دهند.

دادستان کرج ادامه داد: متجاوزان سپس پول و طلاهای زن را نیز دزدیده و وی را با لباس‌های پاره در خیابان‌های شهر کرج رها می‌کنند.

شاکرمی با اشاره به اینکه پروند مذکور ابعاد پیچیده‌ای داشت، گفت: متجاوزان در ابتدا ادعا داشتند که با این زن ارتباط قبلی داشته‌اند که پس از بررسی تلفن‌ها و ارتباط قبلی کذب این ادعا محرز و حکم اعدام آنها صادر شد.

وی همچنین با اشاره به اجرای حکم 15 قاچاقچی مواد مخدر در این استان طی روزهای گذشته، به خانواده ها توصیه کرد که مراقب جوانان خود باشند تا به خاطر پول و کسب درآمد گرفتار باندهای قاچاق مواد مخدر نشوند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *