رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اجرای کامل طرح کاداستر از اولویت‌های اداره کل ثبت اسناد و املاک گلستان در سال جاری

9:16 - 27 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۸۹۸۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل ثبت اسناد و املاک گلستان گفت: یکی از اولویت‌ها در سال جاری اجرای کامل طرح کاداستر اراضی مزروعی و صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی، است.

- حمید کشاورز، مدیرکل ثبت اسناد و املاک گلستان در گفت‌وگو با میزان با اشاره به الزامات قانونی ماده ۱۱ قانون جامع حد نگار جهت تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به کاداستری و عدم ارائه خدمات به دارندگان اسناد دفترچه‌ای بر عزم جدی این اداره کل در سرعت بخشی و تسهیل امور متقاضیان و تعویض این اسناد در سریع‌ترین زمان ممکن تأکید کرد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک گلستان با بیان اینکه یکی از اولویت‌ها در سال جاری اجرای کامل طرح کاداستر اراضی مزروعی و صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی با همکاری ادارات جهاد کشاورزی استان گلستان است، گفت: این اقدام در راستای مستند سازی و تثبیت مالکیت‌ها در این حوزه است و این اطمینان را به کشاورزان شریف استان گلستان می‌دهیم که تا پایان سال درصد بالایی از اسناد مالکیت اراضی کشاورزی صادر و به مالکان تسلیم خواهد شد.

وی تاکید کرد: سیاست‌های قوه قضاییه و به تبع آن سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مبحث مبارزه با فساد بر لزوم ارتقای شفافیت و سلامت اداری در ادارات ثبت تأکید دارد و بر همین اساس سالم سازی ادارات ثبتی استان گلستان را در دستور کار داریم.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *