تهیه و تولید ۷ سریال در شبکه دو سیما/"کیمیا"فاز سوم تصویربرداری خود را در پیش گرفت

11:00 - 07 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۸۷۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرگروه فیلم و سریال شبکه دو سیما گفت:در حال حاضر چیزی حدود 7سریال به منظور پخش از شبکه دو سیما در دست تهیه و تولید است.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ،سریال‌های"كیمیا"،"هشت و نیم دقیقه"،"شبانگاهان"،"زیر نور شمع"،"آرام می‌گیریم"،"شكوه یك زندگی"و"باغ سردار"در شبكه دو سیما تولید می‌شوند.

بنابراین گزارش، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما با اعلام این خبر گفت: سریال 110 قسمتی "كیمیا" به تهیه‌كنندگی محمدرضا شفیعی وكارگردانی جواد افشار فاز سوم تصویربرداری را پشت سر می گذارد و پخش آن از ابتدای فصل پاییز آغاز می‌شود.

مسعود صباح درباره سریال‌هایی كه تولید آنها در شبكه دو پیش بینی شده‌،نیز گفت: بر اساس توافق‌های انجام شده بهروز مفید سریال "هشت و نیم دقیقه" را برای این شبكه تهیه خواهد كرد.
وی  اظهارداشت: علی دادرسی و آزیتا ایرایی فیلمنامه "هشت و نیم دقیقه" را با محوریت موضوعی سبك زندگی اسلامی ایرانی نوشته اند؛‌ این سریال یك ملودرام خانوادگی است که در 26 قسمت عبور خانواده‌ای از بحرانی ناخواسته وناگهانی را به تصویر می‌كشد.

مدیر گروه فیلم و سریال شبكه دو در ادامه تصریح کرد: "شبانگاهان" نام یك سریال كمدی است كه به كارگردانی "علی عطشانی" تولید می‌شود و امیرعباس پیام و مهدی
شیرزاد به سرپرستی پیمان قاسم خانی فیلمنامه آن را ‌نوشته‌اند. به گفته صباح این سریال 26 قسمتی در قالب طنز به پشت صحنه یك برنامه تلویزیونی به نام "شبانگاهان" می‌پردازد.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو درباره سریال"زیر نور شمع"که "ابراهیم فروزش" آن را با اقتباس از رمان هوشنگ  مرادی کرمانی برای نوجوانان کارگردانی می‌کند نیز گفت: علیرضا سبط احمدی  این مجموعه 18 قسمتی را تهیه می‌کند و فروزش کارگردان نام آشنای فیلم‌های "شیر تو شیر"و"خمره"به همراه تیمی از نویسندگان، فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی را با نظارت کامل "هوشنگ مرادی کرمانی" به نگارش در آورده است.

وی افزود: این سریال با محوریت همدلی اهالی روستا با بزرگ آبادی (شهربانو) برای مبارزه با خشكسالی و آبادنی روستا تولید می‌شود وهمه قصه‌های آن برآمده از زندگی واقعی مردم با مناسبات و روابط آشنا هستند.

مسعود صباح همچنین از تهیه و تولید سریال‌های "آرام می گیریم"،‌"شكوه یك زندگی" و" باغ سردار"خبر داد و افزود: این مجموعه‌های تلویزیونی كه برای پخش از شبكه دو در نظر گرفته شده‌اند،‌ اكنون مرحله نگارش را پشت سر می‌گذارند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *