تاکسی‌ها باید حداکثر ۳ مسافر سوار کنند

11:08 - 24 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۸۵۲۹
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: رانندگان تاکسی مجاز به سوار کردن حداکثر ۳ مسافر هستند و سوار کردن ۴ مسافر قانونی نیست.

تاکسی‌ها باید حداکثر ۳ مسافر سوار کنند - فارس نوشت: علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در تاکسی‌های پایتخت گفت: سوار کردن ۴ مسافر توسط رانندگان تاکسی به هیچ وجه قانونی نیست و رانندگان تنها مجاز هستند حداکثر ۳ مسافر را در تاکسی سوار کنند.

قنادان درخصوص برچسب‌گذاری با دو مدل نرخ  گفت: از آنجایی که توزیع این برچسب‌ها معمولا یک بار در سال انجام می‌شود و زمان‌بر است همچنین هزینه به همراه دارد، اعلام دو مدل نرخ کرایه یکی بر اساس ظرفیت ۴ مسافر و دیگری بر اساس ۳ مسافر در نظر گرفته شده که کرایه بر اساس ۴ مسافر مربوط به دوران پس از کرونا است.

وی گفت: در حال حاضر رانندگان مجاز هستند حداکثر ۳ مسافر سوار کنند و تا اطلاع ثانوی اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در تاکسی‌ها اجباری است. نرخ کرایه نیز باید بر اساس ظرفیت فاصله‌گذاری اجتماعی یعنی ۳ مسافر از شهروندان دریافت شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران اعلام کرد: ما از شهروندان نیز تقاضا می‌کنیم که در نظارت بر طرح به ما کمک کنند اولا اینکه چنانچه یک تاکسی قصد سوار کردن بیش از ظرفیت ۳ نفر داشت مردم خودشان سوار نشوند و ثانیا شهروندان در صورتی که با تخلفات رانندگان تاکسی در این زمینه مواجه شدند می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۸۸۸، سازمان تاکسیرانی را در جریان تخلف تاکسیران قرار دهند تا ما نیز به متخلفین احتمالی برخورد کنیم.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *