حوادث مرگباری که امروز رخ داد

22:00 - 22 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۸۲۵۹
سخنگوی سازمان اورژانس کشور به تشریح بخشی از حادثه‌های امروز که با فوت و جراحت افراد همراه بود، پرداخت.

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با میزان، بخشی از حادثه‌های منجر به فوت و جرح، امروز پنج شنبه (۲۲ خرداد) را تشریح کرد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در ابتدا به حادثه صورت گرفته در محل عبوری روستای شیخ علی جاده فرح آباد جاده ساری پرداخت و گفت: انحراف یک دستگاه پراید در این منطقه حادثه‌ای را رقم زد که منجر به مصدومیت پنج نفر و فوت یک نفر همراه شد.

خالدی خاطرنشان کرد: با انتقال ۳ آمبولانس برای رسیدگی به وضعیت مجروحان این حادثه یک نفر نیز در محل درمان شد و باقی افراد به نزدیکترین محل درمانی منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس کشور در تشریح دومین حادثه امروز کشور به واژگونی یک دستگاه مزداوانت اشاره کرد و گفت: این دستگاه مزدانت در محور محور گنبد و کلاله بعد از ینقاق به سمت میرزا یانگ دچار واژگونی که با مصدومیت پنج نفر از شهروندان همراه شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه هیچ تلفات جانی به همراه نداشت و با اعزام آمبولانس‌ها دو نفر در محل درمان و باقی افراد به بیمارستان منتقل شدند.

خالدی در ادامه سخنانش به برخورد دو دستگاه تانکر حمل سوخت و کامیون ایسوزو اشاره و تصریح کرد: این حادثه روبه‌رو باغ فدک اصفهان صورت گرفت.

سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه علت این حادثه به آتش گرفتن مخزن گازوییل تانکر حمل سوخت برمی‌گشت، تصریح کرد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه نزدیک به سه آمبولانس به محل اعزام شد که متاسفانه با فوت یکی از شهروندانمان همراه بود.

خالدی در ادامه به تشریح حادثه دیگری در سه راهی سعید آباد به سمت قمچقای پرداخت و خاطرنشان کرد: تصادف یک دستگاه پژو با یک پراید در زنجان حادثه آفرین شد.

وی ادامه داد: این حادثه با مصدومیت پنج نفر همراه شد که سه نفر از مصدومین با بالگرد و دو نفر از آنان با دو آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

خالدی همچنین تصادف یک دستگاه تریلی با سمند را از جمله حوادث امروز دانست و تشریح کرد: این حادثه ظهر امروز در کیلومتر ۸۷ شمالی اتوبان زنجان قزوین صورت گرفت و با تلفات جانی همراه بود.

وی ادامه داد: برای رسیدگی به پنج نفر مصدوم این حادثه سه دستگاه آمبولانس اعزام شد که ۴ نفر از آنان به مراکز درمانی منتقل شد و متاسفانه یکی از افراد فوت کرد.

خالدی در ادامه به تشریح آتش سوزی یک دستگاه خودرو اشاره کرد و گفت: در نزدیکی ۴ راه لشگر و نزدیکی اداره پست یک دستگاه خودرو دچار حریق شد که با مصدومیت ۵ نفر همراه شد.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان این حادثه که ظهر امروز صورت گرفت، در محل درمان شدند و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.

سخنگوی اورژانس کشور در ادامه به تصادف دو دستگاه نیسان وانت و پژو پارس اشاره کرد و گفت: این دو دستگاه خودرو با یکدیگر در منطقه آزادشهر واقع در جاده ملایر استان همدان با یکدیگر برخورد کردند که با مصدومیت تعدادی از شهروندانمان همراه بود.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به وضعیت مصدومیت نزدیک به دو دستگاه آمبولانس اعزام شد تا به پنج نفر مصدوم این حادثه رسیدگی کنند و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.

خالدی در تشریح حوادث صورت گرفته در امروز به واژگونی یک دستگاه رانا در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: این دستگاه خودرو از سمت سگزی نرسیده به زفره در استان اصفهان دچار واژگونی شد که با مصدومیت تعدادی از شهروندان کشورمان همراه بود.

وی با بیان اینکه تعداد مصدومان این حادثه به هفت نفر می‌رسید، تصریح کرد: دو آمبولانس برای رسیدگی به وضعیت مصدومان اعزام شدند که تمامی آنان به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند.

خالدی در ادامه از تصادف دو دستگاه پژو پارس و ۲۰۶ خبر داد و تشریح کرد: عصر امروز در اتوبان قم بعد از حسن آباد دو دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند که به علت شدت حادثه با وخامت حال مصدومان همراه شد و تعداد مصدومان یا فوتی‌های ناشی از این حادثه احتمالا به چهار نفر می‌رسد.

سخنگوی اورژانس کشور در ادامه به تشریح واژگونی یه دستگاه پژوپارس پرداخت و تشریح کرد: در کیلومتر ۲۰ محور زابل به نهبندان یک دستگاه خودرو دچار واژگونی شد که آمبولانس امدادی در سریع‌ترین زمان برای رسیدگی به وضعیت این مصدومان به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی همراه نبود، خاطرنشان کرد: این حادثه با پنج نفر مصدوم همراه بود که تمامی افراد به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی اورژانش کشور در ادامه به تصادف دو دستگاه خودرو اشاره کرد و گفت: در استان قزوین یک تریلی بعدازظهر امروز با یک دستگاه پژو برخورد کردند که این حادثه با فوت یک نفر همراه شد.

وی ادامه داد: محل این حادثه اوج بلوار اصلی جنب اموزش پرورش جنب ایستگاه شهیدآباد بود و نزدیک به شش نفر مصدوم داشت که پنج نفر از آنان به مرکز درمانی منتقل شده و یک نفر از آنان فوت کرد.

سخنگوی اورژانس کشور خاطرنشان کرد: باتوجه به وخامت حال مصدومان این حادثه امکان رسیدگی به هیچ کدام از این افراد در محل حادثه وجود نداشت.

خالدی در ادامه به تشریح تصادف دیگری در استان شیراز پرداخت و گفت: در منطقه اقلید و سرچشمه آب باریک با وقوع یک تصادف نزدیک به پنج نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: چهار نفر از این افراد به مرکز درمانی منتقل شده و یک نفر از آنان در محل حادثه درمان شد، در نتیجه خوشبختانه این حادثه نیز هیچ تلفات جانی دربر نداشت.

خالدی در ادامه به تشریح تصادف دو دستگاه تریلی و پژوپارس پرداخت و گفت: استان قزوین نیز امروز با تصادف دو دستگاه خودرو همراه بود که این حادثه در جاده قدیم رشت صدمتربعداز مسجدصفا صورت گرفت.

وی با بیان اینکه این حادثه ساعات بعدازظهر امروز صورت گرفت، تصریح کرد: به طور کلی هفت نفر در این حادثه دچار مصدومیت شدند که همه این افراد در محل درمان شده و خوشبختانه هیچ تلفات جانی در برنداشتیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *