آخر هفته و فیلم های سینمایی شبکه چهار

15:23 - 06 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۷۲۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: شبکه چهار سیما براری روزهای پایانی هفته سه فیلم سینمایی باعنوان"دولفین"،"کلاغ "و "کمال الملک" را در قالب سینما 4 و جشنواره فیلم‌های تابستانی روی آنتن می‌برد.
آخر هفته و فیلم های سینمایی شبکه چهاربه گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ، سینمایی"دوفلین" محصول  2012  هالیوود، پنجشنبه ساعت 11 تماشایی می‌شود.
 
پائول ویتز سینمایی"دوفلین"را در سال 2012 کارگردانی کرد تا روبرت دنیرو و جولین مور در آن هنرنمایی کنند. در داستان این فیلم آمده است که پسری به نام نیک فلین بعد از هجده سال دوری از پدرش به سراغ او می رود، اما پدر علاقه ای به ملاقات او ندارد. پسر وقتی با برخورد سرد پدر روبرو می‌شود ...
 
 فیلم سینمایی"کلاغ" را جیمز مک تیگو در سال 2012 برای سینمای هالیوود کارگردانی کرده است. این فیلم قرار است جمعه ساعت 11 روی آنتن برود.
 
در خلاصه داستان سینمایی"کلاغ"که ژانری معمایی – جنایی دارد و جان کیوساک، لوکاسایوانز و آلیس ایو در آن هنرنمایی می کنند، آمده است: قاتلی از روی یک شاهکار ادبی اقدام به قتل می کند و کارآگاه پرونده برای حل این مساله به سراغ نویسنده این شاهکار ادبی می رود تا از او کمک بگیرد، اما هدف بعدی قاتل، همسر نویسنده این کتاب است و...
 
سینمایی"کمال الملک" نیز جمعه ساعت 20:30 روی آنتن می رود. در این اثر ماندگار بازیگران بنامی همچون: جمشید مشایخی، عزت الله انتظامی، علی نصیریان، داوود رشیدی، محمدعلی کشاورز، پرویز پورحسینی، هوشنگ بهشتی، سیروس ابراهیم زاده، سروش خلیلی، جهانگیر فروهر، اسماعیل محمدی و ...  در برابر دوربین زنده یاد علی حاتمی هنرنمایی کرده اند.
 
 در این اثر تاریخی شخصیت کمال الملک با هنرنمایی جمشید مشایخی به تصویر کشیده می شود و نقش ناصرالدین شاه با بازی بی نظیر عزت‌الله انتظامی ماندگار شده است. همچنین علی نصیریان و محمد علی کشاورز به ترتیب در نقش مظفر الدین شاه و اتابک هنرنمایی می کنند.
 
انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *