با مقاومت مردم و هدایت‌ رهبری دشمنان در توطئه علیه ایران ناکام شدند

8:49 - 06 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۴۷۸
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان: یک عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت مردم با هدایت‌های رهبری باعث شده که دشمنان لب اعتراف به ناکامی علیه جمهوری اسلامی ایران بگشایند.
بامقاومت مردم و هدایت‌های رهبری دشمنان در توطئه علیه ایران ناکام شدند

آيت الله عباس كعبي در گفت و گو با ،درباره اعتراف دشمنان انقلاب اسلامی مبنی در عدم موفقیت در ضربه زدن به این مردم و نظام اسلامی گفت: نهال انقلاب اسلامی که توسط امام خمینی(ره) کاشته شده امروز در همه ابعاد جهانی شده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به عنوان یک منبع اقتدار در جهان تثبیت شده است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: همه دنیا سال‌هاست که به این نکته معترف هستند که حقانیت آرمان ها و گفتمان انقلاب اسلامی درعرصه ببن المللی ثابت شده است.

آیت الله کعبی تصریح کرد: انقلاب‌ اسلامی با رهبری هوشمند در طول همه این سال‌ها در سایه حکمت، معنویت و عدالت با اقتدار در جایگاه یک قدرت بین المللی عمل کرده است.

این عضو جامعهٔ مدرسین حوزهٔ علمیهٔ قم بیان کرد: در کنار مظلومیت نظام اسلامی اقتدار انقلاب اسلامی در سایه تدابیر هوشمدانه رهبری دشمنان را به عقب نشینی از موضع متجاوزانه خود وادار کرده است.

وی درباره قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز این قدرت بازدارندگی در حدی است که هیچ قدرتی نمی تواند به رجزخوانی و توطئه علیه مردم ایران اقدام کند، مردم و مسئولان با تمام توان در مقابل هر گونه زیاد خواهی ایستاده و خواهند ایستاد.

آیت الله کعبی بیان‌کرد: همین ایستادگی و مقاومت مردم با هدایت‌های رهبری باعث شده که دشمنان لب اعتراف به ناکامی علیه جمهوری اسلامی ایران بگشایند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری درباره نتیجه حرکت در مسیر اصلی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول این سالها فراز و فرودهای بسیاری داشته است، اما علی رغم همه فراز و فرودها و توطئه های خارجی و داخلی، حرکت مردم و مسئولین در مسیر  آرمان‌ها و گفتمان انقلاب موجب بیمه شدن کشور شده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی سعی کردند با استفاده از ابزارها و روش های پیچیده در مسیر جنگ نرم ضربه هایی را به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد سازند؛ اما  مردم و نظام ایران در سایه مقاومت هم گام با تقوا همه این توطئه ها را خنثی کرده است.

آیت الله کعبی با اشاره به نقش نماز جمعه در جنگ نرم اضافه کرد: سنگر نماز جمعه همیشه در راستای افزایش اقتدارمعنویی نظام انقلاب اسلامی بوده و باعث خنثی سازی حرکاتهای پلید علیه مردم شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *