۲۱ محکوم مالی با کمک خیرین از زندان آزاد شدند

16:00 - 01 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۲۸۲۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان ۲۱ محکوم جرائم غیر عمد مالی از زندان آزاد و موجبات شادی دل خانواده‌های محکومین فراهم شد.

۲۱ محکوم مالی با کمک خیرین از زندان آزاد شدند حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در گفت‌وگو با میزان با اعلام خبر آزادی ۲۱ محکوم مالی با کمک خیرین از زندان گفت: از اول ماه مبارک رمضان با کمک خیرین استان  و گذشت  قابل توجه شاکیان تعداد ۲۱ محکوم  جرائم غیر عمد مالی از زندان آزاد و از این طریق موجبات شادی دل خانواده‌های محکومین فراهم گردید.

رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه جشن گلریزان امسال به صورت مجازی و متفاوت‌تر از سنوات گذشته در حال برگزاری است، افزود: مردم متدین، ولایتمدار و خیر استان زنجان مبلغ یک میلیارد و سیصد هفتاد میلیون تومان تا به امروز به صورت نقدی در این امر پسندیده مشارکت داشته‌اند.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی جامعه و شیوع کرونا و تاثیر آن در کسب و کار مردم و همچنین علی‌رغم برگزاری پویش کمک‌های مومنانه و مواسات این میزان مشارکت قابل توجه و بی نظیر است.

صادقی نیارکی با بیان اینکه جشن گلریزان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، افزود: هر روز ما شاهد افزایش مشارکت‌های مردمی و خیرین و همینطور آزادی محکومان هستیم و انشاء الله پایان ماه مبارک رمضان گزارش تکمیلی به مردم عزیز ارائه خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *