رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ایجاد اتاق فکر برای افزایش توانمند سازی مددجویان استان گیلان

13:07 - 28 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۲۱۱۸۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر کل زندان‌های استان گیلان با بیان اینکه باید بستر‌های مناسب برای اصلاح و ارتقای زندگی خانواده مددجویان در زمان تحمل حبس را فراهم آوریم از ایجاد اتاق فکر برای افزایش توانمند سازی مددجویان خبر داد.

رضا محمدی اصل مدیر کل زندانهای استان گیلان در گفت‌وگو با میزان گفت: باید با  ایجاد اتاق فکر و برگزاری نشست های تخصصی  گام های بلندی برای  توانمند سازی مددجویان و خانواده های آنان برداریم.

مدیرکل زندان های استان گیلان با اشاره به ایجاد ساخت بستری مناسب برای خدمت رسانی به خانواده های مددجویان که  همواره مورد تاکید ریاست سازمان زندانهای کشور است، اظهارداشت: یکی از برنامه های در حال اجرا ارتباط و ملاقات چهره به چهره با خانواده زندانیان در محل زندگی آنان و زمان ملاقات در زندانها و حل مشکلات آنان است.

وی با تاکید بر اینکه  کمک به خانواده مددجویان، بازسازی شخصیت و اصلاح و ارشاد آنان،کمک در جهت آموزش حرفه ای به زندانیان و کمک به اشتغال زندانیان پس از آزادی بسیار مهم است افزود:با تهیه فرصت های شغلی و ایجاد کارگروه های تخصصی و خرد جمعی می توان نقش حمایت از خانواده زندانیان را از لحاظ اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی پررنگ تر کرد و با شناسایی موانع های موجود و مرتفع کردن آنها در چارچوب قانون در رشد و شکوفایی خانواده مددجویان موفق بود.

محمدی اصل با تاکید بر اینکه، نباید در نبود سرپرست و یا عضوی از خانواده در زمان تحمل حبس،کمبودی برای سایر اعضای خانواده احساس شود تاکید کرد: باید بسترهای مناسب برای اصلاح و ارتقای زندگی خانواده مددجویان در زمان تحمل حبس را فراهم آوریم تا خانواده ها  بتوانند جهت پیشرفت در اجتماع گام های موثری بردارند و این مهم با مدد جمعی و همکاری همیاری دیگر نهادها امکان پذیر است.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *