نماینده شاهین‌شهر: مواردی از گزارش «سیاست‌های دولت در مقابله با قاچاق» حذف شده است

10:51 - 23 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۲۰۱۶۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون «برنامه و بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه مواردی از گزارش نهایی کمیسیون اقتصادی درباره «تحقیق و تفحص از بررسی سیاست‌های دولت در مقابله قاچاق و دلایل ناکارآمدی آن در دولت‌های مختلف » حذف شده است.
نماینده شاهین‌شهر: مواردی از گزارش تفحص از «سیاست‌های دولت در مقابله با قاچاق» حذف شده است - حسینعلی حاجی دلیگانی پس از قرائت گزارش نهایی کمیسیون اقتصادی درباره تحقیق و تفحص از بررسی سیاست‌های دولت در مقابله قاچاق و دلایل ناکارآمدی آن در دولت‌های مختلف طی تذکری با استناد به ماده ۲۱۲ آیین نامه داخلی مجلس گفت: این گزارش به صورت کتبی به نمایندگان ارائه شد، اما متاسفانه مواردی از آن حذف شده است.

وی خطاب به پزشکیان که ریاست بخشی از جلسه علنی امروز مجلس را برعهده داشت، افزود: آقای پزشکیان آنچه که در مانیتور صحن علنی نقش بسته و آنچه قرائت شد، متفاوت است.

این نماینده مجلس گفت: پیرو این گزارش باید افراد مجرم به دستگاه قضا معرفی شوند که این موارد از این گزارش حذف شده است. چرا نباید علیه کسانی که این بلای خانمان سوز را بر سر کشور آورده‌اند اعلام جرم شود. چرا قید اینکه باید افراد مجرم به دستگاه قضا معرفی شوند از این گزارش حذف شده است.

این نماینده مجلس گفت: چرا در جدولی که به سازمان‌ها و دستگاه‌های مذکور نمره داده شده بود از این گزارش حذف شده است. برای نمونه نمره به وزارت اقتصاد، سازمان گمرک و صدا و سیما در جدول که نمره‌ای از ۲.۵ تا ۳.۱ از ۲۰ داشته اند حذف شده است.

حاجی‌دلیگانی در ادامه از پزشکیان که ریاست بخشی از جلسه علنی مجلس را برعهده داشت خواست تا درباره حذف برخی از موارد این گزارش دستور رسیدگی دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *