اختصاص بالغ بر ۱۴۱ میلیون تومان از سوی دستگاه قضایی شهرستان‌های استان کرمان برای کمک‌های مومنانه

10:48 - 21 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۹۴۸۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان کرمان از اجرای مرحله نخست رزمایش کمک‌های مومنانه خبر داد و گفت: در این مرحله ۳۱۳ بسته کمک معیشتی برای کمک به نیازمندان واقعی جامعه در مرکز استان و بالغ بر ۱۴۱ میلیون تومان برای تهیه بسته‌های کمک معیشتی در شهرستان‌ها اختصاص یافته است.
اختصاص بالغ بر 141 میلیون تومان از سوی دستگاه قضایی شهرستان های استان کرمان به کمک های مومنانه یدالله موحد در گفت‌وگو  با میزان از اجرای مرحله نخست رزمایش کمک‌های مومنانه در پاسخ به ندای مقام معظم رهبری توسط قضات، کارکنان دادگستری استان کرمان، وکلای رسمی دادگستری و مرکز کانون کارشناسان رسمی قوه‌قضاییه خبر داد و گفت: در این مرحله ۳۱۳ بسته کمک معیشتی برای کمک به نیازمندان واقعی جامعه در مرکز استان کرمان و بالغ بر ۱۴۱ میلیون تومان برای تهیه بسته‌های کمک معیشتی در شهرستان‌ها اختصاص یافته است.

وی در آیین اجرای مرحله نخست توزیع کمک‌های مومنانه دادگستری کل استان کرمان، گفت: ارزش هر بسته کمک معیشتی اهدایی در مرکز استان سه میلیون ریال است و در مجموع یک میلیارد ریال برای اجرای مرحله نخست این رزمایش هزینه شده است.

موحد ضمن بیان این مطلب که توزیع بسته‌های کمک معیشتی توسط گروه‌های جهادی و با همت بسیج حقوقدانان استان کرمان همزمان با میلاد کریم اهل‌بیت (ع) آغاز شده است، خاطرنشان کرد: اهدای کمک‌های مومنانه در بین نیازمندان تنها مختص به مرکز استان نیست و در شهرستان‌های استان نیز اجرایی شده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به تهیه و توزیع ۶۵۰ بسته کمک معیشتی در جیرفت به مبلغ یک میلیارد ریال و ۵۰ بسته کمک معیشتی در بم به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از سوی مراجع قضائی، اظهارداشت: تاکنون در شهرستان سیرجان مبلغ ۵۰ میلیون ریال، عنبرآباد ۶۰ میلیون ریال، شهربابک ۴۵ میلیون ریال، انار ۱۲ میلیون ریال، بافت ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و منوجان ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال به اجرای رزمایش کمک مومنانه اختصاص یافته است.

موحد عنوان کرد: جمع آوری کمک‌ها برای تهیه بسته‌های معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و تلاش می‌شود که مرحله دوم جمع‌آوری کمک‌ها، تهیه و توزیع بسته‌ها در اسرع وقت انجام شود.

وی گفت: گروه‌های هدف برای دریافت بسته‌های کمک معیشتی شناسایی شده‌اند و تلاش می‌شود که این بسته‌ها در اختیار نیازمندان واقعی و افرادی که در شرایط کنونی و با وجود بیماری کرونا آسیب‌های بیشتری دیده اند، قرار گیرد.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *