برخورد دو خودروی نیمه سنگین یک کشته و یک مجروح بر جای گذاشت+عکس

11:31 - 17 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۸۵۶۹
صبح امروز برخورد و خودروی نیمه سنگین در بزرگراه آزادگان، یک کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

-  در ساعت ۰۷:۰۱ دقیقه صبح امروز در پی برخورد دو دستگاه خودروی کامیونت و مینی بوس در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان روی پل شهید رجایی، شاهدان این حادثه در تماس با سامانه ۱۲۵ از وقوع این حادثه خبر دادند ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی‌درنگ آتش نشانان ایستگاه ۹۰، ۴۷ و گروه امداد و نجات ۶ را به محل حادثه اعزام کرد.

محسن حاجی شمسایی افسر آماده منطقه ۷ عملیات در این باره اظهار کرد: یک دستگاه خودروی کامیونت به علت نامعلومی با یک دستگاه خودروی مینی بوس در وسط بزرگراه برخورد کرده بود که منجر به محبوس شدن هر دو سرنشین خودرو کامیونت شده و خودرو نیز دچار نشت روغن و گازوئیل شده بود؛ لذا آتش‌نشانان ضمن رعایت موارد ایمنی و با استفاده از ابزار مخصوص نجات هر دو محبوس شده راه از داخل خودرو به بیرون منتقل کرده و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

وی افزود: در پی معاینات انجام شده از هر دو مصدوم مشخص گردید متاسفانه یک نفر از مصدومین آقای ۵۰ ساله بود در این حادثه جان خود را از دست داده و مصدوم دیگر که آقای ۲۷ ساله بود از ناحیه سر و صورت و دست و پا به طور جدی دچار آسیب دیدگی شده بود.

تصادف دو دستگاه خودروی نیمه سنگین در بزرگراه آزادگان یک مصدوم و یک کشته برجای گذاشت

شمسایی خاطرنشان کرد پس از انتقال شخص مصدوم به مراکز درمانی، آتش نشانان اقدام به ایمن سازی خودرو و پاکسازی محل حادثه کرده و پس از تحویل هر دو خودرو به عوامل پلیس راهور به عملیات خود خاتمه دادند.

تصادف دو دستگاه خودروی نیمه سنگین در بزرگراه آزادگان یک مصدوم و یک کشته برجای گذاشت

 علت این حادثه توسط کارشناسان عوامل پلیس راهور اعلام خواهد شد.

تصادف دو دستگاه خودروی نیمه سنگین در بزرگراه آزادگان یک مصدوم و یک کشته برجای گذاشت

 


برچسب ها: تصادف آتش نشانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *