رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشارکت ۳۰۰ گروه جهادی خوزستان در رزمایش کمک‌ مؤمنانه

11:41 - 13 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۷۳۱۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مسئول مرکز حرکت‌های جهادی استان خوزستان با اشاره به توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در جریان رزمایش کمک مؤمنانه در این استان گفت: ۳۰۰ گروه جهادی در انجام این مهم مشارکت دارند.

مشارکت ۳۰۰ گروه جهادی خوزستان در رزمایش کمک‌ مومنانهمعین سلیمانی در گفت‌وگو با میزان با بیان اینکه تا امروز ۳۰۰ گروه جهادی در جریان برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه مشارکت داشته‌اند، گفت: از دو هفته پیش تا امروز ۲۰ هزار بسته معیشتی میان خانوارهای نیازمند استان خوزستان توسط جهادگران آماده و توزیع شده است.

وی افزود: طبق برنامه بناست که اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه پیدا کند و ما هم امیدواریم که تا آن زمان بتوانیم تعداد ۶۰ هزار بسته معیشتی را میان هم استانی‌های خود توزیع کنیم.

مسئول مرکز حرکت‌های جهادی استان خوزستان عنوان کرد: به طور میانگین ارزش ریالی بسته های معیشتی ۱۵۰ هزار تومان است و شامل روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، خرما، شکر و ... است.

سلیمانی در پایان گفت: هر گروه جهادی در استان خوزستان یک منطقه هدف دارد و نیازمندانی که در طرح اهدای بسته‌های معیشتی شناسایی شدند بر مبنای شناخت نسبی گروه‌های جهادی دسته‌بندی شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *