ستاره‌ای که عضو هیچ شبکه اجتماعی نیست

0:30 - 05 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۴۸۱۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در میان هیاهوی ورزشکاران و افراد مشهور در صفحات مجازی، بازیکنی از دیار جنوب، فارغ از این دنیای مجازی، فقط تمرین می‌کند و عضو هیچ شبکه اجتماعی هم نیست.

ستاره جوانی که عضو هیچ شبکه اجتماعی نیست - در روزگاری که می‌توانیم هر شب در فضای مجازی فوتبالیست‌ها، بازیگران و چهره‌های مشهور را ببینیم که باهم در حال مکالمه هستند و تا پاسی از شب در هر حال پرسه‌زنی در شبکه‌های اجتماعی هستند و در تعطیلی لیگ برتر زمان خود را اینگونه می‌گذرانند، یک فوتبالیست بوشهری که در اوج جوانی قرار دارد و یکی از ارکان اصلی تیم خود در این فصل لیگ برتر بود، بدون داشتن این صفحات مجازی در حال تمرین انفرادی با مربی خصوصی خود است.

این بازیکن جنوبی فوتبال کشور در روزگاری که همه به دنبال شهرت مجازی هستند با داشتن معلم خصوصی زبان انگلیسی به دنبال تقویت زبان خود هم است و در کنار این به صورت انفرادی تمرینات خود را دنبال می‌کند تا از شرایط بازی دور نماند.

او که امسال با درخشش در سپاهان به تیم ملی هم دعوت شد و اولین گل ملی خود راهم به ثمر رساند، بسیار حرفه‌ای به ورزش نگاه می‌کند و به نظر می‌رسد خود را برای ادامه مسابقات باشگاهی و ملی آماده می‌کند و به دنبال لژیونر شدن است.

ما درباره محمد محبی حرف زدیم ! بازیکنی که فقط دارای یک برنامه در فضای مجازی است آنهم برای هماهنگی تمرینات و غیر ار آن در هیچ شبکه اجتماعی عضو نیست و تمرینات روزانه خود را در قرنطینه و در بوشهر انجام می‌دهد و به کادرفنی سپاهان ارائه می‌دهد. او درس می‌خواند، تمرین می‌کند و به نظر میرسد اهداف بزرگی در سر دارد.

فوتبال ما نیاز دارد به چنین بازیکنانی که ورزش را اینگونه دنبال کنند و به دور از حواشی فقط و فقط تمرین کنند، به نظر می‌رسد محبی از این دسته از بازیکنان است که به احتمال زیاد باید نام او را در چند سال  آینده وارد لیست لژیونرها کنیم و قطعا روزهای خوبی در انتظار این جوان سر به زیر بوشهری خواهد بود. بازیکنی که خودش بهتر از هر کسی می‌داند مزد این روزها را در آینده‌ای نزدیک خواهد گرفت.


برچسب ها: سپاهان محمد محبی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *