جلیلی: تا ریال آخر قراردادهای بازیکنان تیم‌مان را پرداخت می‌کنیم

11:14 - 03 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۴۳۲۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرپرست تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا گفت: با توجه به اینکه در شکل‌گیری ویروس کرونا بازیکنان هیچگونه دخالتی نداشتند ما تا ریال آخر قراردادهای آنها را پرداخت خواهیم کرد.

مجید جلیلی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه با توجه به تعطیلی لیگ آیا قرارداد مربیان و کادرفنی این تیم به صورت کامل پرداخت خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: با توجه به اینکه در شکل‌گیری ویروس کرونا، بازیکنان هیچگونه دخالتی نداشتند و لیگ نیز به صورت غیرمترقبه تعطیل شد، ما این حق را برای بازیکنان و کادرفنی قائل هستیم تا حق و حقوق آنها را به صورت کامل بدهیم. البته ممکن است در زمان پرداخت قراردادها کمی تاخیر پیش بیاید.
 
وی ادامه داد: تیم ما هم مانند سایر تیم‌ها تمایل به ادامه لیگ داشت، اما با این حال شرایطی ایجاد شد که واقعاً تصمیم‌گیری در مورد ادامه لیگ از عهده ما خارج بود. اکنون هم هر زمان مسئولان در نظر داشته باشند لیگ تابستانه را برگزار کنند ما این آمادگی را داریم تا در مسابقات شرکت کنیم.
 
سرپرست تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا در مورد تعطیلی لیگ برتر بسکتبال و اعتراض شهرداری گرگان نسبت به این اتفاق گفت: به نظرم فدراسیون بسکتبال در تعطیل لیگ، بهترین تصمیم را اتخاذ کرد. اعلام پایان لیگ نظر تمام باشگاه‌ها بود؛ اینکه قهرمان هم مشخص نشود مطابق آیین‌نامه که مورد موافقت تمام تیم‌ها قرار داشت، تصمیمی کاملا منطقی بود. اکنون که لیگ به اتمام نرسیده نباید توقع داشت تیمی هم قهرمان شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *