شهدای غواص در ۵ استان کشور به زودی تشییع می‌شوند

11:07 - 30 تير 1394
کد خبر: ۶۱۰۸۳
خبرگزاری میزان: مسئول ستاد معراج شهدای مرکز با اشاره به تشییع۳۰ شهید غواص و خط‌ شکن مازندران در بیست و پنجم شعبان (20 مرداد ماه) همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) ، گفت: تا کنون شهدای استان‌های گلستان، خوزستان، کرمان، اصفهان و مازندارن شناسایی شدند.

سرهنگ ابراهیم رنگین در گفت‌‌و ‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره شناسایی 270 شهیدِ، غواص، خط شکن و گمنام، بیان کرد:۳۰ شهید غواص و خط‌ شکن مازندران در 25 شعبان تاریخ 20 مرداد ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) تشییع می‌شوند.

وی با بیان این مطلب که 30 شهید غواص و خط ‌شکن مازندران در مردادماه امسال تشییع خواهند شد، تصریح کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، مردم انقلابی، ولایتمدار و شهیدپرور مازندران استقبال باشکوهی از این شهیدان والامقام به عمل خواهند آورد.

سرهنگ رنگین از شناسایی شهدای استان‌های گلستان، خوزستان، کرمان و اصفهان خبر داد و افزود: تا کنون شهدای 5 استان مشخص شده اند و مراسم تشییع پیکر شهداء برعهده خود استان‌ها است.

مسئول ستاد معراج شهدای مرکز گفت: تا اواسط هفته آینده عملیات بررسی کارشناسی برای تشخیص هویت شهدای غواص به پایان می‌رسد و جزییات تدفین این شهدا اعلام می‌شود.

وی در در خاتمه با اشاره به فرایند تشخیص هویت دیگر شهدای غواص، خط شکن و گمنام گفت: بعد از هماهنگی با استان ها تعداد شهدای مشخص شده برای استان‌ها را اعلام خواهیم کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *