رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مدیر کل زندان‌های استان بوشهر: کمبود نیروی انسانی از مشکلات اساسی زندان‌هاست

15:53 - 29 تير 1394
کد خبر: ۶۰۹۶۹
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: حمیدرضا حیدری تراکم فضا، کمبود منابع انسانی و مشکلات مالی را از مشکلات اصلی زندانهای کشور برشمرد و گفت: با جداسازی زندانیان محکوم و متهم می‌توانیم به رفع مشکلات زندان و زندانیان کمک کنیم.
«حمید رضا حیدری» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان، مشکل تراکم فضا را یکی از مشکلات اصلی زندان‌های استان بوشهر دانست و اظهار کرد: در حال حاضر با تراکم فضا در این استان مواجه هستیم و دسترسی به مرکز استان برای ما مشکل است.

حیدری تفکیک زندانیان از یکدیگر را از برنامه‌های قابل اجرا دانست و ادامه داد: در بحث زندان‌ها به دنبال این هستیم که بتوانیم اعتبارات لازم را جذب کرده و با جداسازی زندانیان محکوم و متهم، به رفع مشکلات زندان و زندانیان کمک کنیم.

مدیر کل زندان‌های استان بوشهر در راستای بحث مشکلات قضایی مربوط به زندان‌ها، افزود:  در این راستا باید به نقش تاثیر گذار بعد مسافت و دوری از استان اشاره کرد به طوری که در چهار شهرستان جنوبی ما مراکز نگهداری از زندانیان وجود ندارد.

وی مشکلات مربوط به کمبود منابع انسانی را یکی دیگر از جنبه های قابل بررسی در اداره زندان‌های کشور دانست و افزود: هم راستا با برخی از استان‌ها، یکی دیگر از مشکلات مربوط به زندانهای استان بوشهر به بحث منابع انسانی باز می‌گردد و این در حالی است  که ما  با محدودیت‌های  استخدامی نیز مواجه هستیم.

وی از بهره‌برداری اردوگاه جرایم مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: اردوگاه جرایم مواد مخدر پس از تعیین مکان مورد نظر، بهره برداری شد و در حال حاضر در حال انتقال زندانیان به این اردوگاه هستیم که  گنجایش این اردوگاه 300نفر اعلام شده است و به طور قطع بهره‌برداری از این اردوگاه نقش موثری در کاهش مشکلات زندان‌های استان دارد.

مدیر کل زندان‌های استان بوشهر تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های مربوط به سال جاری پیگیری بحث زندان گناوه است و مطالعات اولیه برای این زندان نیز صورت گرفته است.

حیدری با بیان اینکه در زندان‌های استان بوشهر امنیت برقرار است، یادآور شد:  با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته بین نهادهای قضایی استان و نیروی انتظامی، کنترل‌های خوبی صورت گرفته و امنیت در بوشهر برقرار است و زندان‌های استان نیز از این امنیت بی بهره نیستند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *