شاید دوربین‌ها به ورزشگاه نیایند/ تصمیمات مسئولان صدا و سیما را به اطلاع مدیران می‌رسانیم

14:28 - 29 تير 1394
کد خبر: ۶۰۹۴۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان: رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: شاید مجبور شویم بازهم دوربین‌ها را به ورزشگاه‌ها راه ندهیم.
شاید دوربین‌ها به ورزشگاه نیایند/ تصمیمات مسئولان صدا و سیما را به اطلاع مدیران می‌رسانیممهدی تاج در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ، در خصوص جلسه‌ای که با مسئولان صدا و سیما داشتند اظهار داشت: روز 4 شنبه هفته گذشته به همراه کفاشیان به صدا و سیما رفتیم و جلسه‌ای را به آنها برگزار کردیم.

وی افزود: مسئولان صدا و سیما معتقدند که درآمد چندانی ندارند و نمی‌توانند از پس مخارج حق پخش برآیند. از سوی دیگر نیز فدراسیون فوتبال نیز می‌گوید ما نمی‌توانیم برای صدا و سیما درآمد ایجاد کنیم در حالیکه خودمان مشکلات مالی داریم.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: به هر شل درخواست ما این است تا حقوق فوتبالی‌ها را بدهند و راه حل جدیدی نیز ایجاد شده است و براساس ان پیشنهاد قرار شده تا منافع حاصل لز فوتبال را به صورت مشترک استفاده کنیم. البته با ایجاد این یستم جدید قرار شده تا روی این موضوع کار کنیم و پس از جلسه‌ای که با مدیران باشگاه‌ها داریم در انی خصوص تصمیم‌گیری شود.

تاج در پاسخ به این سوال که آیا در هفته اول لیگ دوربین‌ها با این شرایط به ورزشگاه‌ها خواهند آمد یا خیر، عنوان کرد: معلون نیست دوربین‌ها به ورزشگاه راه داده شوند یا خیر؟ ما باید ابتدا با مدیران باشگاه‌ها جلسه‌ای را برگزار کنیم و این تصمیمات را به اطلاع آنها برسانیم و تصمیم نهایی را پس از آن جلسه اتخاذ خواهیم کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *