آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات آشپرخانه در تهران

11:20 - 29 تير 1394
کد خبر: ۶۰۸۴۴
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغار بکار کرد.
به گزارش ، درسیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر بیش از 200 شرکت و واحد تولیدی داخلی و خارجی جدید ترین تولیدات و خدمات خود را ارائه کرده‌اند.

در این نمایشگاه، صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حوزه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از شهرهای مختلف کشورمان و شرکت‌های خارجی گردهم آمدند تا ضمن تبادل اطلاعات با یگدیگر و ارائه نوین ترین تولیدات خود، در جریان پیشرفت‌های این حوزه نیز قرار بگیرند.

در این نمایشگاه و در کنار شرکت‌های داخلی؛ شرکت‌هائی از  کره جنوبی، ترکیه، فنلاند، چین، فرانسه، ایتالیا، آلمان، برزیل، اسپانیا و هلند، جدید ترین تولیدات و خدمات خود را به نمایش گذاشته‌اند.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از امروز تا اول مرداد هر روز از ساعت 10 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.  

افتتاح هفتمین نمایشگاه بین المللی سنگ و معدن ایران
هفتمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌، معدن و ماشین‌آلات وابسته (ایستک 2015) که بزرگترین نمایشگاه منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود با مشارکت بیش از 200 شرکت داخلی و خارجی آغاز بکار کرد.

شرکت کنندگان در نمایشگاه بین المللی سنگ و معدن ایران در چهار بخش اصلی اکتشاف، استخراج، فراوری و صادرات، جدیدترین تولیدات و خدمات خود را به نمایش عموم گذاشتند. آلمان، ایتالیا، انگلیس، کره جنوبی، چین، ترکیه ، کویت ، روسیه ، برزیل و هند کشورهایی هستند که شرکت ها و نمایندگی های آنها در این نمایشگاه حضور دارند.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌، معدن و ماشین‌آلات وابسته (ایستک 2015) از امروز تا اول مرداد از ساعت 10 تا 17 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.  

افتتاح بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک ایران
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی(CERAFAIR-2015) با حضور و مشارکت دهها شرکت داخلی و خارجی و با حضور با حضور مقامات وزارت صنعت معدن و تجارت، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین روسای اتحادیه ها و انجمن های مرتبط افتتاح شد.

این نمایشگاه از امروز تا یکم مرداد ماه هر روز از ساعت 10 تا 17 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.  




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *