تحقق صلح و سازش در ۲۱ درصد از پرونده‌های شورای حل اختلاف استان هرمزگان / صدور رأی برای بیش از ۶۹ هزار پرونده

6:45 - 01 فروردين 1399
کد خبر: ۶۰۶۳۱۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
علی صالحی گفت: در نتیجه تلاش‌های بی وقفه مسئولین و کارکنان شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان طی سال گذشته، بیش از ۶۹ هزار پرونده رسیدگی و منجر به صدور رأی شده است.
تحقق صلح و سازش در ۲۱ درصد از پرونده‌های شورای حل اختلاف استان هرمزگان / صدور رأی برای بیش از ۶۹ هزار پرونده (عید۲۴)علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با اعلام اینکه مجموع پرونده‌های وارده به شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان بالغ بر ۶۸ هزار و ۷۸۷ پرونده بوده است اظهار داشت: در نتیجه تلاش‌های اعضا و کارکنان شورا‌های حل اختلاف استان علاوه بر رسیدگی به این میزان پرونده وارده به همراه بخشی از پرونده‌های باقی مانده از سال‌های گذشته در مجموع برای ۶۹ هزار و ۴۳۶ فقره پرونده رأی مقتضی صادر شده است.

وی همچنین یادآور شد: از این تعداد پرونده، ۴۲ هزار و ۴۹۱ فقره قابل صلح و سازش بوده است که از این میان ۱۴ هزار و ۲۷۶ پرونده به سازش منجر شده است.

صالحی این میزان صلح و سازش را چیزی در حدود ۳۴ درصد از کل پرونده‌های قابل صلح و سازش و معادل ۲۱ درصد از مجموع پرونده‌های وارده به شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *