نقل قول منتسب به دادستان شهر ری مبنی بر "تحت تعقیب قرار گرفتن عامل انتشار فیلم ضرب و شتم یک خانم در فضای مجازی" کذب است/ متهم ضرب و شتم اذرماه بازداشت شده است/ گزارش تخلف و جرم، جرم محسوب نمیشود

14:55 - 23 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۵۵۰۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهر ری ضمن تکذیب تعقیب قضایی عامل انتشار فیلم ضرب و شتم یک خانم در فضای مجازی گفت: در مصاحبه‌ای که با یکی از خبرگزاری‌های داخلی درباره این موضوع انجام دادم، به هیچ عنوان نگفته ام که انتشار دهنده فیلم ضرب و شتم یک خانم در فضای مجازی تحت تعقیب قضایی قرار می‌گیرد.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه به دنبال انتشار خبری تحت عنوان " انتشار دهنده فیلم ضرب و شتم یک خانم در فضای مجازی تحت تعقیب است" به نقل از دادستان عمومی و انقلاب شهر ری در برخی از رسانه ها، ضمن تکذیب تعقیب قضایی عامل انتشار فیلم یاد شده در فضای مجازی عنوان کرد: در مصاحبه‌ای که با یکی از خبرگزاری‌های داخلی درباره این موضوع انجام دادم، به هیچ عنوان نگفته ام که انتشار دهنده فیلم ضرب و شتم یک خانم در فضای مجازی تحت تعقیب قضایی قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: این خبرگزاری علی رغم اینکه چنین جمله‌ای در مصاحبه بنده با خبرنگار آن نبوده، اقدام به انتشار چنین موضوعی کرده است.

وی با بیان اینکه گزارش تخلف و یا جرم بر اساس قانون جرم محسوب نمی‌شود، گفت: در موضوع مورد نظر، شخصی که انگیزه وی هنوز مشخص نیست، بعد از گذشت چندین ماه از موضوع و بازداشت فرد خاطی، اقدام به انتشار آن کرده است. با این حال اقدامی جهت تعقیب قضایی منتشر کننده فیلم در فضای مجازی از سوی دادستانی انجام نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهر ری همچنین گفت: متهم ضرب و‌شتم در تاریخ چهارم آذرماه بازداشت و تحویل مرجع قضایى مربوطه شده است.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *