تمهیدات رئال مادرید برای جلوگیری از شیوع کرونا؛ تیم زیدان قرنطینه شد!

14:25 - 22 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۵۲۸۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باشگاه رئال مادرید اقدامات جدی برای جلوگیری از شیوع کرونا در بین اعضای این تیم انجام داده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتبال رئال مادرید قرار است فردا (جمعه) در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لالیگا اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف ایبار برود.

رئالی‌ها تدابیر ویژه‌ای برای برگزاری این دیدار و بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی در نظر گرفته‌اند. کهکشانی‌ها کاملا آگاه هستند که ۲ بازی پیش‌روی آنها می‌تواند تاثیر مستقیمی روی قهرمانی‌شان در ۲ جام لالیگا و لیگ قهرمانان بگذارد و به همین دلیل تصمیم گرفتند با رعایت موارد بهداشتی، اعضای تیم خود را از ویروس کرونا در امان نگه دارند.

رئالی‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بین اعضای این تیم، تصمیم گرفتند ابتدا کمپ تمرینی خود را قرنطینه کرده و به هیچ فرد متفرقه‌ای حتی اصحاب رسانه هم اجازه ورود ندهند. آنها همچنین، نشست‌های خبری را هم لغو کرده‌اند و حتی هیچ خبرنگاری نمی‌تواند ۱۵ دقیقه مرسوم در جلسات تمرینی رئال مادرید را پوشش دهد. کهکشانی‌ها کاملا از اهمیت ویروس کرونا باخبر هستند و برای همین قصد ندارند سلامت هیچ‌کدام از اعضای تیم خود را به خطر بیندازند.

مسئولان باشگاه رئال مادرید تنها به افرادی اجازه ورود به محل تمرینات این تیم را می‌دهند که مرتبط با این تیم باشند. به طور مثال سرآشپزها، کارمند‌ان اقامتگاه تیم، باغبان‌ها، نظافت‌چی‌ها و مسئولان امنیتی فقط اجازه ورود به محل تمرینات تیم زیدان را دارند. از سوی دیگر، از همه کارمندان باشگاه رئال مادرید تست کرونا گرفته شده، تا سلامت آنها تایید شود. البته جواب تست هیچ‌کدام از آنها فعلا مثبت نبوده است. رئال مادرید با رعایت تمام نکات بهداشتی قصد دارد از ورود این بیماری به تیم خود جلوگیری کند.

ماجرای ویروس کرونا یکی از مباحث اصلی روز دنیا است که در ۲ هفته اخیر تاثیر خود روی فوتبال را هم گذاشته است. بازیکنان رئال مادرید از بحران موجود و اتفاقاتی که در اسپانیا، خصوصا در شهر مادرید رخ داده به خوبی آگاه هستند و نگرانی آنها کاملا آشکار است. این در شرایطی است که حتی دنی کارواخال، مدافع راست رئال هم برای نشان دادن اعتراض خود به مسئولان لالیگا برای اینکه چرا همه مسابقات را به تعویق نمی‌اندازند مجبور به مصاحبه با برخی از رسانه‌ها شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *