امیری: اصلاح یا تغییر کلی اساسنامه فدراسیون فوتبال مدنظر ما نیست

15:36 - 14 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۲۹۱۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: به هیچ عنوان اصلاح و یا تغییر کلی اساسنامه فدراسیون فوتبال مد نظر ما نبوده است.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، در پی انتشار خبر امضای یک نامه توسط برخی از مدیران عامل باشگاه‌های کشور مبنی بر درخواست تغییر اساس نامه فدراسیون فوتبال، علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در این خصوص گفت: ما خواهان نقش پر رنگ‌تر باشگاه‌ها در انتخابات فدراسیون‌ها بودیم نه تغییر و اصلاح کلی اساسنامه.

وی ادامه داد: زمانی که قرار شد این درخواست مطرح شود، بحث بر سر این بود که با توجه به هزینه کرد باشگاه‌ها در فوتبال کشور و همچنین نقش اصلی باشگاه‌های فوتبال، اساسنامه فدراسیون فوتبال به گونه‌ای اصلاح شود که حضور باشگاه‌ها در انتخابات فدراسیون پررنگ‌تر شود و باشگاه‌ها اثرگذاری بیشتری در این انتخابات و تصمیم گیری‌های فوتبال کشور داشته باشند. به هیچ عنوان اصلاح و یا تغییر کلی اساسنامه فدراسیون فوتبال مد نظر ما نبوده است.

امیری گفت: باشگاه‌ها نه از نظر قانونی می‌توانند اساسنامه را تغییر دهند و نه در این زمینه تصمیم گیر هستند. از همین رو بحث ما و توافقی که برای امضای نامه بین ما صورت گرفت به حضور فعال‌تر باشگاه‌ها اشاره داشت و اینکه این موضوع در اساسنامه لحاظ و اصلاح شود به هیچ عنوان تغییر کلی اساس نامه مدنظر ما نبوده است.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران ضمن اشاره بر ضرورت برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون خاطرنشان کرد: ما خواهان برگزاری انتخابات مجمع فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲۵ اسفند جاری هستیم و امیدواریم سر موعد مقرر برگزار شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *