برای تأمین به موقع اقلام بهداشتی تدابیر لازم اندیشیده شود

9:52 - 14 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۲۷۲۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
صادقی گفت: مطالبات عمومی مردم را باید مدنظر داشته باشیم و برای تأمین به موقع اقلام بهداشتی با همکاری نهاد‌های ذیربط تدبیر لازم اندیشیده شود.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، نشست ستاد مدیریت کرونا ویروس با حضور صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه، بازوند استاندار کرمانشاه و جمعی از مقامات ارشد استانی در محل کمیته بحران دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

در این جلسه دادستان کرمانشاه با بیان اینکه همکاری و مشارکت مردم و تلاش‌های اصحاب رسانه برای آموزش و انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور مقابله با کرونا بسیار مناسب و لازم است اضافه کرد: توقع داریم این رفتار به صورت مستمر با رویکرد پیشگیرانه ادامه یابد. مردم در انجام مراسم‌ها با توجه به اهمیت و ضرورت موضوع همراهی لازم را برای پیشگیری داشته باشند.
بیشتر بخوانید:
 
صادقی در ادامه بر لزوم حفظ آرامش روانی تاکید و استفاده از کارشناسان بهزیستی در این خصوص را بسیار مهم دانست و افزود: طبق بخشنامه صادره از سوی سازمان پزشکی قانونی کشور افرادی که دارای پرونده قضایی هستند و دارای طول درمان پزشکی هستند از مراجعه به پزشکی قانونی اجتناب کرده و پایان فروردین نسبت به انجام معاینه مجدد اقدام خواهد شد. این بخشنامه در سراسر کشور لازم الاجرا بوده و همه مراجع قضایی را شامل می‌شود.

دادستان کرمانشاه افزود:مطالبات عمومی مردم را باید مدنظر داشته باشیم و برای تأمین به موقع اقلام بهداشتی با همکاری نهاد‌های ذی ربط تدبیر لازم اندیشیده شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *