رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بررسی طرح ورود تعزیرات به مدارس غیر انتفاعی از طریق کمیته آموزش و پرورش مجلس

11:22 - 24 تير 1394
کد خبر: ۶۰۱۸۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ورود تعزیرات حکومتی به مدارس از طریق کمیته آموزش و پرورش این کمیسسیون بررسی خواهد شد.

قاسم جعفری در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره بررسی ورود تعزیرات به مدارس غیر انتفاعی در کمیسیون آموزش و تحقیقات اظهار کرد: این طرح در کمیسیون مورد نظر بررسی و مطرح شد، ولی به دلیل وجود استدلال‌های مختلف به نتیجه نرسید.

وی با بیان این مطلب که کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درصدد پی‌گیری این مسئله خواهد بود، تصریح کرد: با ارائه نظرات مختلف از سوی نمایندگان ادامه برسی بر عهده ایت کمیته است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدارس غیر دولتی در قالب‌های اقتصادی به دانش آموزان خدمات‌دهی می‌کنند، بیان کرد: نظرات متفاوتی در این زمینه در کمیسیون مطرح شده است. به عنوان مثل برخی ورود تعزیرات را با شکایات والدین مجاز می‌دانستند و برخی به دلیل اینکه خدمات آموزشی است، ورود تعزیرات را به نوعی الزامی اعلام کردند با این وجود در حال حاضر تصمیمی در این زمینه گرفته نشد.

جعفری در خاتمه مطرح کرد: در حال حاضر هیچ تصمیمی از سوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای ورود به تعزیرات حکومتی به مدارس غیر انتفاعی گرفته نشده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *